星期三, 11月 29, 2006

煲煲之英明神武

你尋日有無睇西報呀? 我睇完,真係笑到死咁濟.....星期一煲煲去簽個咩咩約章,同班鬼同空氣污染,西報果張相,係佢對住兩個鬼佬 講野,講到好鬼興奮咁......兩個鬼,個木廿土水 樣扮到好appreciate咁..........講多無謂,去片啦!

拿,你睇下上面果張,我地亞煲煲幾咁英明神武!當然啦,呢張,係官方相丫麻,唔影好D,點用黎選舉喎!

不過,睇下下面果張,就係西報相,係咪好似殖民地時代,港督去巡學校,由學生會會長戰戰兢兢介紹學校俾港督睇呢!



所以呢,人生得矮,就真係差咁d......!據說尋日呀,佢睇到呢張相,話以後唔比料西報呀,小器得佢丫!

唉,我真係要多謝亞娘,生得我手長腳長身又長,企出黎都精神d啦!返去真要鍚番亞娘一啖!

不過,醫生都係好高大威猛喎.......無著數添!

2 則留言:

匿名 說...

大佬:你好,話哂煲煲都係你大佬,比小小面好d。
你d靚

糖糖網誌 說...

佢跣得我咁盡,政治喎,唔係你死,就係我亡,你估打高而富咩,輸左打多舖,我唔想好係小小超超咁要轉投敵營丫!