星期五, 12月 01, 2006

豬兜度度有,政府特別多

我都唔明下面班人做緊乜!

我星期一先上電台,豬炳都聽得出我唔會減稅啦,好心肥馬管下班馬仔啦!尋日出個press,話應該可以做到56億surplus,大佬呀,駛唔駛咁早碌出來同d政黨做勢呀? 等果d反對黨──即係反對我做既野果d......跳晒出黎叫我減稅,唉,我想截都截唔住!

我撥個輪去肥馬度,呢隻野居然仲敢駁我咀!

糖:你個腦生係屎忽度呀......
肥:(細細聲)大家咁話啦!
糖:.....我岩岩先媽完果班人,叫我減稅要「回復02/03年係貪方便」,你今日set好支q比佢地上,你同佢地有路呀....
肥:你咁講,即係話埋我風塵三俠黨個老死o者,佢果時咪又係咁...同埋,凡事都有兩面既,拿,我地咁樣一早講定,班白鴿仔咪無得話你做數囉......咁都幾好呀,佢地咪最多話你係守財奴......
糖:你搏炒呀,再嘈,公廁都有得你守呀!
肥:咁我以為上年我衰左,今年唔想比蕉皮你踩o者,咁又唔岩......
糖:你......

咔.........

死肥馬,都唔知,係咪為左下年仲有得做,過左去煲煲個馬房......我明明成個plan,就係要講到好無可能咁,然後到最後先宣佈架麻,而家攪到我做咩都係因為d討厭既政黨出聲話要,我先回應,攪到我好似亞董咁慢三拍......到時又比佢地班人第183次成功爭取......都唔係路,要諗下計先得!

6 則留言:

匿名 說...

有乜好想姐, 你賣地盤數都達晒標, 個個新聞台都同你計住數駛乜扮到時先講, 係處做戲甘做呀?

甘想做戲去三色台打工喇, 到時煲太個位都有得比你扮

匿名 說...

財政司長唐英年宣布,由於未能獲得民意接受商品及服務稅,作為解決稅基狹窄問題,不再推介有關稅種。

匿名 說...

終於可以收工,拜拜!

糖糖網誌 說...

..........我都唔睇本地D電視節目既....但係如果WEST WING請我去做華人州長,我會考慮下。

糖糖網誌 說...

..........!!
點解你地做左我? 係個係我個BLOG喎,你有咩權講BYE BYE丫?

糖糖網誌 說...

BTW,賣地係好唔穩定架,你知啦,小小超超呢輪唔乖,激親老爹,我驚老爹今個月幅地拍賣果日傷風,唔得閒去抬價,我就唔見二三十億。你地果D係嫁唔去電訊公司度做既,有機會見到大老細就反映下啦,全香港市民睇佢食飯呀!