星期三, 8月 30, 2006

白鴿BB

尋晚收到風,友好傳媒話白鴿黨又講銷售稅,不過見TVA無報,應該無料到。

今朝,助理一早話我知尋日好靜,淨係得班白鴿BB懶係大張旗鼓,話多?好多人反對GST咁話喎。

自從白鴿黨唔再係大黨,就變成白鴿仔,所以今次呢單野,我都係叫「馬九十」去應付佢?。不過,據說班白鴿仔都放晒假,剩番班白鴿BB?香港,結果得果幾個人遊行 (警察話218人?),但佢地又係既,做低人地條數,都無理由咁做,邊有數到218人咁準,行出行入都計唔到啦!話說回來,班白鴿BB又跳海,又踢波,報紙暑假無新聞,就放張鬼迷咁大既相填海,又難怪D中產都信佢?。

不過班白鴿BB就算跳樓都唔係問題,最慘就係「剛剛」,尋日重話我「變?」。梗係變?啦,比你楂住盤數你都變啦。雖然我自己都係功能組別出身,但呢家?真係好難攪,尤其零售界,個個接手都攪到我一鑊粥...有機會呢......

但講真果句,如果可以唔使做GST呢壇?,我都真係唔想做,攪到我D民望插水。最衰都係「煲呔」,係都要我做,好彩你精我都唔笨,做足九個月,到時你仲推得甩? 呢幾日難免令我有D興奮既,係呢壇?居然有個附帶作用,就係令到「煲呔」D民望,都同我一齊跌,仲係歷史新低添。所以呢,我呢輪點都要做多D野,D muggles越唔鍾意,我就越要推,等亞煲呔見到D民望跌到新低,頂唔住?求我鳴金收兵,我再同佢開條件都未遲......heehee,等你第日仲敢比蕉皮我踩丫?!


註: muggle 者,不懂魔法之人也,有少少「普通人」的意思,出自Harry Potter,我D仔女好鍾意睇,已經睇完六本 (當然係英本版啦),呢個字都係佢地教我。

沒有留言: