星期四, 8月 31, 2006

貓哭老鼠

據說「煲呔」見政協果陣,力撐 GST,今朝我睇報紙,只係覺得貓哭老鼠,一面扮到好似同我一齊推銷,一面又使橫手,想叫停我,我估都係果兩個係外面請番黎的打手幫佢諗的橋,等佢 D民望唔好跌得咁勁。

不過,我點都捱多兩個月,等佢公佈完 C政報告先再諗。

佢都算毒,之前我明明諗住減稅,等我新年果陣仲開晒口,祝 D市民心想事成,點知臨印書先截住我,點都唔比我減稅。D「o靚」因為咁,要重新做過盆數,攪到好似冇乜錢,做左好多晚通宵詐晒我型都唔在講,最慘好衰唔衰,截唔住稅局單案,仲比佢贏左官司收多N咁多億,攪到我公佈果條數,同actual figure 差好遠,仲要衰到比白鴿仔發現,猛咁鬧我做數......果排真係好似行衰運咁。

而家我點都要同煲呔玩番夠本,除非佢夠膽係本 C政報告又減稅又唔開銷售稅,否則佢點都講唔通話減稅,個采梗係留番我自己出年三月臨尾?番啦。

我諗我個人都唔乞人憎,D AO都唔驚被BLACKLIST,好似都幾肯撐我,肥馬都算係咁,大熱天時都去油尖旺講下GST。佢口甜舌滑,呢 D野,都係留番比佢做!

沒有留言: