星期六, 9月 02, 2006

絕世好橋

唉.....已經成點鐘,而家先返到屋企...

尋日...其實應該係前日先o岩,中華廠商會攪左個論論,D o靚返黎報料:群情洶湧也。

大件事!仲諗住做生意多數係有錢人,支持度點都會高D,都攪成咁。咁又係,比我做佢地我都反對啦,無成本既野,反左先算啦...所以無辦法都衰左...被果份可惡既生果報踢爆,不過,惡人自有惡報...影人丫拿!

我唔明既,係我已經照足新加坡果套黎做,佢減稅,我減稅,佢話為擴闊稅基支持出口,我就刪左後面果句,佢話人口老化我又話人口老化,但佢推得咁成功,點解係香港唔WORK嫁呢?佢仲要好野到連續兩年加銷售稅都得......。

正當我今日係度自言自語果陣,助理入黎聽到,佢搭訕話:因為香港個立法會,唔似得新加坡個國會咁得兩個人係反對黨,永遠都唔會輸.....仲有,新加坡唔准遊行示威,香港准,點同呢!

唉....咁有咩計?

其實,如果豉油黨唔出聲,其實已經好好多...班假髮黨其實暗啞底都唔知幾支持,至於剩番果個,亞爺自然會發功。

如果我地偉大的祖國的法例可以係香港用就好啦,至少將成班白鴿仔收入秦城監獄,泄露國家機密,睇佢地仲夠唔夠膽話我造數、仲夠唔夠膽話比香港人知政府好多錢,同埋有好多辦法搵錢。

唔通嚇班muggles,再嘈香港唔准示威咩,佢地連廿三條都唔驚咯.....唔通......呀,我諗到啦.....咁咪得囉..........我真係聰明........打個電話比亞CE先...

糖:亞 CE,你未睏呀? 你咪好想推 GST既,但你見啦,出面嘈得咁緊要,好難攪喎,等陣攪左壇廿三條翻版就無謂啦,係香港,翻版係犯法架...
煲:你又遊花園遊左去邊呀?
糖:我意思係,我諗到條絕橋推GST。據說亞爺好擔心我地再有赤字,你知啦,自由行都就黎放晒,旅發局又會問我比錢,香港會再有赤字,阻住亞爺統一台灣.....
煲:喂喂喂,入正題呀,我聽日約左公文袋,仲要準備下呀!
糖:公文袋? 點解唔係 X孕....
煲:你講左去邊呀,入正題呀!
糖:好好好......我意思係,班muggles減稅攪唔掂,加福利又唔得,我諗我地應該換個個方向,我諗到條絕橋,但要你幫手?
煲:如果行得通,我一定做,你唔見我已經好落力咁同你一齊推緊咩?
糖:咁既,你只要係 C 政報告度宣佈,除非市民支持銷售稅,否則,你會提請中央,重新邀請老董出黎做特首,你知啦,七一五十萬人都係因為......

BOOM~~~@#%#@^$#&@%

~~~~~~~~權權~~~你做咩呀? 做咩講講下電話睏係地呀? 醒下啦!來人呀~~~~~~~~~

糖(自言自語):佢真係好眼睏喎......,咁,聽日先再講啦!但真係好橋喎......不如上房同亞娘傾下,亞娘成日都會有D 好橋

沒有留言: