星期五, 9月 22, 2006

成功爭取整蠱全香港市民!

點解係叫「成功爭取」? 因為興囉!有d議員,丁咁多都話自己有份。我最跨張見到的,是有個垃圾會議員,居然話自己「成功爭取廿四小時通關!」你信唔信?
佢咁都得,咁我點解唔可以「成功爭取」?

我話你知丫,我真係一個政治家!

你知唔知尋日呀,我攪諮詢會,好似我做楝篤笑咁──雖然我係坐係度。因為我晨咁早已經做左好多預備功夫,所以入到去果d人,其實,全部基本上都唔會反對gst........我點攪到咁樣? 你睇返 和平有秩序的GST諮詢會,你就會明白架啦!

假諮詢? 哈哈,點會呢? 因為反對果d,佢已經係出面示左威咯,咁贊成果d無示威,我梗要比番d空間比佢講先得格!如果反對果個係出面又講,入面又講,咁佢咪有雙重機會囉? 不過咁喎,出便示威果d,唔會當係正式表達意見,入面支持果d先算!

聽日市民收到個message,就會係「市民支持稅制改革」,咁即係全港市民都支持gst啦!咁其實,你記唔記得我個諮詢叫咩名? 唔係銷售稅喎,唔係GST喎,係「擴闊稅基 促進繁榮」呀。市民都同意香港稅基窄咯,咪即係支持我囉!!!

同意稅基窄 = 支持稅制改革 = 支持擴闊稅基 = 支持諮詢文件裡面唯一可以擴闊稅基的建議 = 支持GST!

根據最簡單既數學邏輯:同意稅基窄 = 支持GST!

你話我係咪好聰明呢!因為亞甜甜,都同意稅基窄架,佢無得反口架啦!

咁跟住我地去d雞議會,就可以話,市民同民意代表,基本上係同意「擴闊稅基」。如果你睇過份文件,你都應該知道,我提左一個方案咋!所以,同意擴闊稅基既人,就必定係會同意gst.....咁全香港既人都會支持!!

叫我去女人街諮詢市民? 傻啦,唔得架,我梗係唔敢去啦,我公子黎架麻,點去得d咁既地方? 但係我梗係唔可以咁講啦,我公開既理由,係因為,個sampling唔好丫麻....去得旺角果d,又鍾意買野,但又無錢喎(有錢個d好少去旺角.....),我去諮詢呢班唔合理。拿,今日仲有一場呀楝篤笑呀,留意海報啦!
----------------------------------

BTW,原來......日日寫,真係好辛苦......你知啦,我唔可以係office 寫架麻......比人見到咁點算呢? 比人知道真係我寫,我就一身蟻啦,我咁寫煲煲,煲煲實會「去到天涯海角」(其實,可唔可以話比我知,「天涯海角」係邊度? 係金沙?),都會搵我出黎秋後算賬──所以呢,前晚返到黎,見到仲有咁大?文件要睇,預備下尋日個諮詢會,所以偷左一晚懶...heeehee....

沒有留言: