星期五, 9月 15, 2006

和平有秩序的GST諮詢會

今日好得閒,雖然話下個星期有兩場諮詢會,不過我一D都唔擔心。點解? 只要你識得少少管治藝術,你就會知,根本就唔需要驚呢D咁既場合。可能你唔知,我係讀心理既,所以我再了解唔同人既心理,我靜靜雞過你幾招,等你知我點攪一場和平有秩序既GST諮詢會啦!

第一招、高質素
為左確保我地能夠理性討論,我地只請區議員同D居民團體。佢地覺得自己有面,自然唔會玩野!不過,實情係,九成以上既區議員都係雞議員(即係好渣咁解,你地唔好有邪念!),互委會主席就更加唔使講,我見過一次,佢真係夠膽著是開胸Shirt衫加陳年底衫一件,仲踢拖上黎同我見面,十分周星星做戲咁款,幾驚佢污染個冷氣系統呀。呢D人水準有限,佢地識講果D野,我糖糖話晒都係美國畢業,點會答唔到,唯一擔心,係講講下講左英文o者!

第二招、消滅於萌芽時期
當然,呢個世界,總有D極端人,好似長毛呢D,明係劍橋畢業,佢係都要踩你場,你都吹佢唔脹,所以,為左公平同照顧參加者的安全起見,我地設立左抽籤制度。邊D會抽到入場? 梗係係我地果D情報機構聯絡主任做GST問卷話支持果D互委會主席,先至入得到啦,仲要抽埋學歷,幼稚園未畢業者優先!讀過三個學位兼做過掃街局議員者,永不超生唔使旨意入得到去講野!(佢d學位多過我,我點夠佢講喎!)

第三招、建立關係
記得笑,就算笑到好似煲煲咁 「X熟狗頭」咁款,都要笑,仲要同佢地握手,好似開演唱會咁,等果D亞叔亞嬸以為你認得佢,同埋用個手提電話影你。佢地掛住SEND相比隔離屋個陳師奶,同埋小學同學明仔示威,分分鐘仲話係見到唐季禮添呀! 都已經唔記得係反對 GST 定係 CDMA 啦!攪掂!

第四招、理性討論
理性討論要有足夠資料,所以我會先發言40分鐘,然後輪到我助理發言,再輪到肥馬發言,再輪到佢助理發言。有咩講? 咪將本諮詢文件讀一次囉!讀完,都夠鐘啦!

佢地無問題問咯,咪即係支持囉!

答記者? 我實話聽左好多好有建設性既意見,返去會細心考慮囉!即係我助理、肥馬同佢助理講果D丫,我實岩聽格!佢敢講D我唔岩聽既野? 我一定寫到佢份APPRAISAL好好格,等佢升去幫亞煲煲囉!做得越唔好,升得越高!政府文化!佢又開心,我又開心,何樂而不為?

咁樣,跟住去果D雞議會,我就會派幫我掃地果個亞嬸去,貪同佢地溝通到丫麻。

呢幾日,林善聯上左去見亞爺,落番黎就應該會慢慢轉......我點知? 截聽囉!路遙之叫醫院個掃地亞嬸打去亞爺屋企時講既。同埋鼓油黨隔幾日又上,甜甜話,都會鬆手D,借D倚垃圾會開會就丟低等我做野喎......三個黨有二個攪掂,就會攪得掂。有亞爺真好。我咩都唔係做嫁啦,等運到!

2 則留言:

匿名 說...

同街坊做騷就要做盡佢,一於上埋今年歡樂滿東華,d阿叔、阿嬸見高官駕臨,你講乜都舉腳支持,零售店搵100萬人簽名,你在屋村搵300萬都得啦!

匿名 說...

http://www.blogtw.com/blog.php?user=hungchunsing