星期六, 9月 16, 2006

抓住最堅實支持者:假髮黨Band佬湯.....

嘩,死鼓油黨,真係你講晒啦,要收稅果陣就話支持簡單稅制,要補貼果陣就話佢果D行業又幾咁重要......我問佢地錢從何來佢地就NONE OF MY BUSINESS....真係一時一樣你講晒,豈又此理?

當然,我梗係無辦法咁樣官式回應佢啦,但係我話過一定唔會就咁算架,點都係垃圾會搵機會寸返佢地,如果唔係我顏面何存呀?

果D咁既政客都係無個好,有事就鍾無艷,早幾日假髮黨亞BAND佬湯 (唔係靚佬湯,唔好誤會)打比我,叫我出席佢地個總部開幕,第一果日有個GST諮詢會,我一定有藉口推左佢;不過我點都話考慮下......,講真,而家佢係成個垃圾會最有可能支持既so call政黨,但係佢地內部都未打飽....淨係係度話「成立工作小組」研究,實在係由贊成同反雙方開片,而家仲未知結果如何............我都要搵D辦法迫佢地表下態支持先得......

糖糖:亞湯湯,你地傾成點呀? 你都知啦,佢地三個大黨好大壓力架....一開垃圾會,佢地又攪D咩動議,我諗你地都要快D架啦.....
湯湯:我連個名都同咁似你,我好支持架,你知啦,我地有個社福長毛,如果要佢支持,佢雖然唔會跳海,不過會退黨,仲有亞師奶,佢初初都想支持架,你知啦,D會計行老闆會發到豬頭咁架麻,但你亞肥馬迫佢表態,佢做完問卷返黎,佢D選民反對.....原來D會計師已經做到頭都暈,你重要加稅,佢地又唔會加人工,真係睬你都傻......而家亞師奶轉唔到喎。另外果幾個,都好擔心D選民好大反彈,你知啦,我地本來以為一組黨就有過千人爭住入黨,點知而家,左搵右搵,有質素果D都唔肯入,佢地幾個都好擔心選舉D票會跌得好緊要呀,雖然佢地心裡面都支持,但都未敢講呀.........你見我幾難做先得格?
糖糖:咁你都要有D勇氣格......仲有,你遲到都要表態架啦......
湯湯:我知,我諗緊架啦,咁你都要比多D野我地先得格....等我地有D數據支持呀!同埋,你都要幫手遊說下先得格,淨係得我講,佢地唔信架,你知啦,我又唔識經濟,唔係專家麻......
糖糖:湯湯,唔好玩我啦,你都知,一將條數攤出黎,就點度都唔使去架啦,除非我諗住蝕頭 賺尾o者,但係而家唔賺都攪唔掂,如果講出去話蝕頭 賺尾,我驚有五十萬人遊行咋......
湯湯:咁呀,我唔理架啦,你無數據,我咪唔講野囉!
糖糖:星期五果度,我諗諗啦,不過,好難架啦,我都唔知個諮詢會會攪到幾點......


真係丫......又想我去,又一D位都唔比我......不過唔係喎.......,去會唔會有幫助呢? 但去左咪仲大鑊,D記者實迫佢地表態,佢地仲大機會會反對.....都係消失為妙啦......!我又唔信佢等得幾耐,一開垃圾會佢都要表態啦,如果佢棄權,咪即支持囉.......哈哈....

沒有留言: