星期日, 9月 10, 2006

巴士陳比橋我喎....佢係咪同煲煲......唉..好煩

好兆頭好兆頭!今日心福好叻仔,一開鑼就跑第三!呢個馬季都應該幾好運。講開又講,佢都幫我贏左過百萬獎金,真係叻仔。

今日煲煲主持開鑼,咁吉利既日子,最好梗係唔好見到D咁既人啦,影響心情丫麻!橫掂心福第八場先跑,我咪係酒店食個TEA先囉。

入到場就見到巴士陳 (唔係巴士亞叔,唔好攪錯...)。佢心情靚到震,梗係啦,馬會主席喎!巴士陳出名係橋王,佢同亞仁仁(唔係比人爆缸果個,係鍾意聽歌劇果個)邊個好橋 D,真係好難講。由佢出手,投注額可能真係可以起死回生喎,咁政府收入又多..........咪住,政府多左收入,咁我咪仲難推 GST? 唉,失策,早知動員下,搵個無咁醒既做呢個位啦,無諗到影響咁大添!失策失策!

入到廂座,巴士陳一見到我,就好親熱咁款,雖然識佢咁多年,但老實講都無咩好深交情,咁既款,梗係有D野......不過,你知唔知佢同我講咩.......

巴士陳:嘻 Henry,咁遲呀,好忙呀? 唉,我都知你辛苦....
糖:恭喜恭喜,有能者居之........,放寬下啦,我想抽多隻馬,好難抽呀!
巴士陳:有得諗有得諗......係呢,拿,識左咁耐,係咪真係要推?
糖:我推左你個appointment咩? 我同秘書che.....
巴士陳:哈,你真識講笑,我係問,政府真係要推gst?
糖:你知啦,金融風暴果陣......
巴士陳:我知我知,不過,你知啦,我地做巴士既,好微利架乍,D 車費又雞碎咁多,你叫我點加先得格,唔通由$3.7,加到$3.88咩.......仲有呀,亞CE又好想有為,要攪最低工資,咁果 D 清潔工,掃果兩張紙巾汽水罐,仲要坐多過做,要五千蚊人工.....,你知啦,政府又唔比我加價,又加重我成本,好難做喎.....
糖:我明,不過,如果再遇金融風暴,我地都要諗.....
巴士陳:諗咩丫,你尋日有無睇西報呀,你話下次Financial Crisis重嚴重,D人咪仲想儲多個錢,仲反對銷售稅........!
糖:咁.........
巴士陳:咁咩呀,拿,你諗下,獨立王國果邊,真係多到下一代都用唔晒啦,到真係用得咁上下,政府要開稅,你驚到時香港人唔支持咩。亞爺又無話唔做唔得,你使乜自己食左個原子彈咁笨先得格..........而家亞煲煲跣緊你呀,你估佢淨係要民望咁簡單呀? 佢要建立個皇朝呀,要你下一屆都無得做呀,不過佢想邊個接就唔知啦,應該唔係仁仁既,佢鍾意聽歌劇多過鍾意返工!可能係鬍鬚仔嫁........拿,你諗諗啦,我要招呼客人啦,搵日食lunch啦
糖:.................................................你D料....
巴士陳:堅過石堅!


我而家都好唔明,佢做咩要咁幫我呢? 可能係我個人好人卦,亞娘成人都咁讚我既!但係,佢講既,有幾多成真呢? 老老實實,我都唔敢肯定。煲煲跣我我都預左嫁啦,唔通我真係去開獨立王國個夾萬? 果度都有幾千億,但唔輪到我攪固喎,莫講話佢係煲煲個馬房,等陣攪到港元比Soros衝擊,我就死都唔掂喎..........巴士陳究竟係想幫忙,定係同煲煲夾埋......話晒佢地都係公務員出身......唉.......好煩.....

沒有留言: