星期三, 9月 13, 2006

行歪會議刀光劍影

哈哈哈.......今日心情真係靚到......靚過我老婆呀!

你知唔知呀,今朝開行歪會議,我攪掂左 D 成員,攪到煲煲今朝被迫出黎講GST,哈哈,我就坐係度睇戲,睇下果D白鴿仔呀,鼓油黨呀,咩零售界呀,點樣跳出黎隊佢......哈哈哈!等你民望高番丫啦,我要佢下個月沉番落去同我一樣,反正我而家爛命一條!

今朝呀,傾到呢個agenda果陣,我梗係要報告下而家既情況啦。你知呀,呢劑同上次果D咩政改方案唔同,我梗唔可以話D人好支持,你估煲煲好似亞董咁懵咩,亞董唔睇報紙,佢睇架!

所以呢,我就用相反策略,講到有咁大鑊得咁大鑊。出邊果D咩政黨點反對我梗係唔使講啦,盲架咩!我講咩呢?

巴士陳同我講既,我梗係要講啦,(當然,佢話煲煲跣我果PART梗係無講啦。)其實最有影響力既,係我話比佢地知,誠哥上星期日約我打波!我同行歪議員講:

誠哥話:「碼頭就梗係無乜野啦,你越加越好添,你諗下D貨走得去邊呀,咪走深圳,你估飛得出我五指山咩!樓我又唔驚呀,你就算有,我發一發水,倒賺都唔定添,不過咁喎 ,你知啦亞Henry,富貴於我如浮雲,我都捐好多錢出去,好關心D窮人架,但係連佢地飲食都要收,就過份左D喎!即係呢,我梗係明你好難定到啦,咩叫必需品係咪,拿,我比D橋你,我間超級市場賣果D,咪就係必需品囉,橫掂,D人除左我果間超級市場,都無第二度可以買到野架啦!你轉達下啦!」

第一,佢係諴哥!第二,你知啦,果D行歪議員,個個都要表現到佢自己好多connections架麻,於是呢,人人都將佢果D富豪呀,銀行家呀,咩中間人呀,咩商會主席呀,領事呀,地產商呀,有個仲話白宮打電話黎問添呀(我心諗,有無火星人打比你問呀?)......果D故仔講晒出黎喎.......哈哈.....

跟住呢,一如我所料,煲煲都仲係堅持要推喎,但呢,為人最公道的振中哥,居然幫口喎,佢話呢,而家D人已經盛傳政府高層「貌合神離」(即係『互插、互跣』既書面語,大學生唔知咩叫書面語,姑且當係「文言文」),佢話,要成個政府一齊推,先顯得政府真係想做好呢件事咁話,佢重建議D行歪成員,要一有機會就解釋......令人覺得現在的政府,也好像董先生一樣,政策是經過「深思熟慮」咁話。後來亞煲煲見記者果陣,用「深思熟慮」呢四個字,咪係要表現比亞振中哥睇佢幾咁尊重佢,同亞董生喎,因為亞董最鍾意呢句,連沙士死到臨頭都要「深思熟慮」!

我都未及做戲推搪,已經有人出聲和議。亞振中哥於是咪話,要由特首做起囉!

拿,即係咁,我就無同亞振中哥夾定,不過,你知啦,佢都仲想跑,所以,佢梗係宜得有機會跣下煲煲,等佢D民望插水啦!

你都唔知,果個Moment,亞煲煲塊面點止黑過包公,仲黑過亞溫總理同煤礦工人握完果成手呀,成果墨盒咁既款呀!

我就梗係客氣幾句啦,但係大勢已去,煲煲騎虎難下啦,佢咪叫自認SPIN DOCTOR既大良即刻寫稿囉。不過,唔講唔知,佢地份稿呀,真係唔夠水準,我同我D STAFF,拿住黎笑左一個上晝。聽日肯定比人插到飛起,等佢跣我丫拿!

另一樣令我好高興既,係林善聯(有D人譯做 X賤聯,或者淫X聯,我個人比較有修養,講唔出口!)今日上京,佢地係亞爺面前篤佢呀,哈哈哈.......!不過調番轉,佢地口風有D變,睇黎如果亞爺真係想推,果10票點都無走雞、假髮黨最少有四票啦,至於鼓油黨,只要我比少少甜頭佢地,可能都未必無得傾,始終係自己人麻,到時就唔會有人再理白鴿仔,因為所有政黨都會講GST有幾咁好(最好講埋我好有遠見啦!)。所以呢,如果亞爺真係想推,就實攪得掂,你話,我有咩辦法唔開心先得格!

不過,你地睇還睇呀,行歪會議D內容係保密,唔該,唔好傳出去呀!

4 則留言:

匿名 說...

Exxco內容都爆,因住喎。阿爺挺唔挺GST呢?呢個真係國家機密,相信唔挺居多,挺,隨時燒埋自己果疊,唔挺,大不了係BT政府又係議而不決。

匿名 說...

http://www.blogtw.com/blog.php?user=hungchunsing

糖糖網誌 說...

oh, 真係冤枉啦,其實,行歪會議既內容,基本上並不是機密,因為據我所知,如果有需要果陣係可以披露既。

咩時候呢? 例如當財爺決定加汽車首次登記稅,而自己又係之前買左部新車、在行歪會議討論財政預算案有人申報財爺佢又冇申報果陣,其他人就應該考慮披露,例如放料比自己既針咁啦!

所以,規矩係死既,政治鬥爭先係生既!

匿名 說...

同意到極,呢個世界邊有秘密,好似金庸或梁羽生或古龍話齋,只有死人先守到秘密