星期四, 9月 07, 2006

天助我也

嘻嘻,真係值得飲番杯....你知唔知點解丫? 因為又有好消息,有利我推GST,哈哈,真係天助我也!

今日又有D咩全球排名公佈,香港便利營商全球排第五,升左一級!咁仲不特止,最重要既,係前面果四個,係新加坡、新西蘭、美國和加拿大。

有咩特別? 咁都睇唔到? 咪係全部都有GST囉!心血來潮,下星期去論壇,咪可以用最新數據,篇keynote 我都寫好架啦!(費事比假髮黨話我無新意同新資料佢地研究,不過都唔明,研究咁耐都唔肯支持,都唔知想點)

「根據國際具公信力的機構調查顯示,無GST影響香港的營商便利程度,令香港今年只拿到第五。根據國際機構建議,以香港的實力,一實施GST,營商便利程度,一定跳升為第一。」

「香港乜都拿慣了第一,過去幾年,跌左少少WATT,我地要急起直追,超英趕美超曼克頓,所以為左香港人的面子、為左我地偉大祖國同埋十三億人民的面子、為左我地偉大的我毛澤東思想、鄧小平理論同江澤民主席的三個代表論、為左馬克思同恩格斯............」
「香港唔單止要立即引入銷售稅,仲要拿世界第一。據政府的研究顯示,現時全球銷售稅率最高的地方是北歐的25%,我地認為,銷售稅稅率應定為30%,以便在未來十年,香港的銷售稅率和稅收領先全球100個國家,奠定香港事事第一的地位。根據我既了解,現時香港已取得講電話廢話最多第一名、雜誌封面平均見肉率最高地區第一名、平均外遊次數最多第一名、發達國家中貧富懸殊最嚴重第一名,還有,人均儲備最高而仍要以開徵新稅的方法增加收入因而獲政府無良程度第一.....」

「若果我們在不久的將來,成功成為全球銷售稅率最高的地方,相信香港又邁進一步,成為全球最少人想居住的城市的第一名,成功實現與國際脫軌的長遠目標!」

「所以,銷售稅對香港長遠的前途有好大影響,請大家係諮詢期結束前,盡早投下你信任的一票,多謝!」
成篇都咁好,咁有感染力,台下既聽眾一定早已熱淚盈眶、高舉我國國旗、揮舞著諮詢文件、一齊高喊「銷售稅萬稅萬稅萬萬歲」,因為我地中國人民終於站起來,實現了...............well...好似長左D喎,但,CUT邊部份先o岩呢? 定係長左少少都唔怕呢? 但我仲有好多野講喎,都未講殖民地政府幾十年黎都唔引入銷售稅,拖左香港的後腿咁耐.....咁點算呢? 等我聽日問下亞娘先......

2 則留言:

匿名 說...

我話最好擺多次bt上?,佢民望高,跌一個半個point都唔怕,你同佢講,跌少少民望,換來有承擔形象,可能阿爺重buy,除笨有精,不過佢叻過你咁多,應該一早諗到

糖糖網誌 說...

你真係有所不知啦,上次佢跌左果少少咋,已經面黑啦......據講果邊三日都無人敢講D無需要講既野,佢地話口都臭埋呀...