星期四, 9月 28, 2006

GST係溝女稅.......唔係fa~~~~

(多謝feheart君創作如此《GST 銷售及服務稅 - 溝女稅!?》)(你咁樣破壞特區政府施政、攪我個baby,我一定會叫稅局收你貴d稅以示報答!)

死啦,我今日,收到個電郵,講咩? 你睇下啦,我知我知,你睇完梗係笑到反艇啦,但係......我真係好頭痛......因為我不敢回憶,但未敢忘記......我諗你都唔會唔記得.........六四? 唔係丫,你記唔記得,零二年果陣,自從九月掃把頭出左果本諮詢文件,就開始越黎越多D關於佢啦,關於老董既笑話......,我仲記得,掃把頭話如果佢捍衛唔到佢個掃把頭,佢就唔再係掃把頭......!

我始終有D懷疑,當年七一咁多人上街,唔係沙士,係呢D咁既笑話......我今日叫左助理去收風,包括去下D谷(即係newsgroup,唔係快活谷)睇睇有無D咁野先......試下水溫......

-----------------------------------------------------------------------------------------------
GST 銷售及服務稅 - 溝女稅!? (Girls Seducing Tax, 又名Girls Solicit Tax)


政府向廣大市民作諮詢,而作為一家四口住幾百尺屋,每天搭巴士上班的典型打工仔,對於政府
開徵此新稅的意見及觀點,相信在未來諮詢期內會被討論上萬次.....
所以本人在此無需作任何意見....反而,本人極希望為一眾血氣方剛,感情豐富的年青人對開徵銷售稅表達反對的意見.原因非常簡單,就是本年青人對此稅一開所聯想到的就是....

"咩話?!咁咪即係連溝女都要交稅?!"

無錯,GST (Goods and Services Tax) 標示著幾乎所有消費都要交稅,而作為物質主義社會的典型,在香港溝女基本上跟消費是完全掛勾,故此,不論是豪華型溝女,送手機LV重鑽歐洲一月遊演唱會第一行戲院包廂直昇機接送玫瑰九十九;還是心意型溝女,長洲一天遊戲院第一行演唱會最後一行皺紙褶花陪女深夜歸家搭小巴都同樣要交稅...亦即是只要你想溝女,就要交錢比政府,而且溝得愈多,交得愈多......所以GST 我們可稱之為"溝女稅" Girls Seducing Tax, 又名Girls Solicit Tax


政府開徵溝女稅,影響可謂極之深遠.......

首先,在港溝女的成本必然上脹,對港男本地溝女意慾做成一定打擊,此舉不但對男性有不良影響,而且現時香港本已女多男少,再加上男性北上溝女的情況將因此而大幅加劇,香港女性有可能要面對"爭仔"的困境.....

再說,由於男人以貌取人之劣性,美女的追求者數目理論上無論溝女成本高或低都一樣是多,經濟學上稱之為需求彈性低(Low demand elasticity/demand inelastic),相反,對於需求彈性較高,其貌不揚的女性,追求者數目則可能大幅下滑......美女追求者本多不減(什至可能升),凡女追求者本已較少還要一跌再跌....意味著繼貧富懸殊後另一極大社會分化- "美醜懸殊"......

另外,如果男人大多有以貌取人之劣性,女人則大多有貪慕虛榮之缺點....所以有錢仔在溝女方面本來已佔有極大優勢,在加收稅項後,窮家子弟不單只百上加斤,而且在本錢上,跟有錢仔的距離將會愈來愈大....令不公平的情況加劇.....

當然,溝女稅也不是一無是處,港男可能因此放棄物質,轉移以創意和情趣來取悅女性,令香港向來缺乏的創意思維有所提高;另外,利字行頭,事事講金的女人將更加不受歡迎,大眾男士將更懂欣賞節儉平實,愛惜男人荷包的可愛女性......
不過,由於之前提過的男女根本劣根性格,以上兩個優點將難以實現....女:"創意情趣?!唔好玩la...個LV 收埋係邊?"

男:"我比較懂得欣賞美女多於欣賞節儉平實...."

所以作為時下熱血青年.....反對銷售稅看來是必然的事......溝女要交稅....實在太
令人沮喪.....
如果政府堅決而行,我本人只有兩個要求

第一,供養三名或以上女友者,應享有一萬元免稅額
第二,如果失戀..................可否退稅?

接吻,是不用交稅的.....以後大家多點接吻,少點揮霍....

6 則留言:

匿名 說...

點解香港入息稅 唔做到美國咁呢
我意思係 每個月出糧 先減左稅先
一年完左 可以減稅既人先報稅個時申請囉
已經變左好似 問市民先借稅 (唔洗比息喎)
之後 多左既tax 先return.

美國有咁多人收唔反 tax return..
(又係另一類收入)
好過開咩gst. d高官要,每個月出多 dd 姐
市民又可以當save $$ 當比稅

匿名 說...

證明GST係一種有性別歧視色彩的稅,因為拍拖多數是男仔畀錢,即係男仔要交多d稅,平機會應該介入,政府應該搵辦法退稅予男性,如果女性唔受溝,應可憑單退稅,或者向女性徵收懲罰性稅款,如果一腳踏幾船,應該抽稅回饋男性,我考慮向平機會技訴。

糖糖網誌 說...

因為D人賺到錢,可以去炒股票、買野.......到年尾唔夠錢去錢去借錢,咁就可以帶旺金融業、零售業,D人炒股票,政府有印花稅,分分鐘和味過收息,計落條數,都係年尾收著數D...

糖糖網誌 說...

呢位朋友,GST唔係性別歧視,係習慣歧視,總之你使錢就歧視你囉......鬼叫你有錢使呀!

匿名 說...

多謝我篇文引起你地討論~~
不過如果reference 番我會比較好.....
謝.....

糖糖網誌 說...

Feheart君:

抱歉我根本唔知是你寫的,是我的朋友傳給我看......現在知道了,但我不同意gst係溝女稅...............

糖糖