星期三, 9月 06, 2006

傳媒公關收效

翻看呢排收到的 GST 意見書,有好些都話同意香港稅基窄。好囉,可以用黎開記者會時講。WELL,算我聰明,如果唔係我Check到無預錢做傳媒公關呢part,好可能重係度捱打。好彩我臨時出tender,搵左間公司同我做。

點做,好簡單o者,佢地D酬金,同傳媒度見到的支持意見成正比!所以呢,你近日見到D咩讀者來函呀、論壇呀,唔多唔少都有幾篇支持稿。

講真,咁根本係一家便宜兩家著。點解? 唉,我發覺我真係聰明好多,絕對係不可多得o既政治人才.......即係呢,你諗下你睇報紙,篇篇都話反對,咁做編輯既,梗係要搵D贊成的,來平衡下,尤其係友好傳媒,點都要兩邊都報下。但個問題係,支持果D,而家點都唔係申個頭出去......便總要有D開路先鋒!那些公關公司,便是最好的開路先鋒!

佢地一定支持銷售稅啦,唔係我唔比錢......所以我絕無迫佢地嫁,咁對果D想講贊成意見的人又好,有人開了路丫麻....對報紙編輯又好,對我同D公關公司,就更加唔使講啦.....。

-------------------------------------

不過,聰明o既上司,一定要有聰明o既下屬......唉,你地知唔知,我今朝睇報紙,見到肥馬尋日居然話「諮詢期長證明有誠意」,我真係比佢激死。

政府大多數諮詢文件的諮詢期,都係得果兩三個月,咁咪即係無誠意諮詢果D? 仲有,等陣白鴿仔同甜甜唔叫我縮短諮詢期,叫我延長到五年零九個月,以顯示誠意咁點算? 我答應好唔答應好呢? 真係蠢到加零一!

淨係得把口,真係激死我.....冷靜D冷靜D...咁激氣死好多細胞,同埋會多好多皺紋.........冷靜D...........

1 則留言:

匿名 說...

巴士陳

現已改名為

劫民陳

一條龍 巴士車你去馬場死