星期二, 9月 19, 2006

行歪議員加把咀跣我.........

今晚未同亞娘傾過計,好掛住佢添......我係新加坡丫麻.....in case 你唔記得.

岩岩先同其他人吹完水返黎,因為好多其他國家果d官都問GST...我仲以為唔係香港可以唔駛諗,點知仲要由頭開始解釋過....世銀同IMF既官方版本,梗係想香港有啦,不過,佢地其實私底下,最關心既,都係第日黎香港買名牌,會唔會貴左......尤其菲律賓、泰國.....佢地好鍾意係香港買名牌,因為香港無關稅,所以名牌會平過其他國家,佢地驚有GST,同佢地國家差唔多,咁就唔抵啦......!

WELL,我係咪都要諗下啦,不過,好悶......
------------------------------------------------

我唔係香港,果D行歪議員真係逐個跳出黎講GST喎......先係最唔話得既振中哥,不過,我都唔知佢係幫我定係跣我.......講真,其實佢都想做,佢隊完煲煲出黎講野,煲煲食左一棍,無論係為左鬍鬚仔,定係為左啖氣,點都唔會放過佢,所以要佢都食番一棍......所以煲煲都迫亞振中都要講一次.........不過,講到講野,亞振中哥點都係高一皮。所以,佢可以講完無人記得佢講過,就算講咩題目,都完全唔會受損......!

但係呢,佢好講唔講,講結構性赤字,我真係死比佢睇,都唔知係咪專登比蕉皮我踩......我早已經比白鴿仔係生果報踢爆左啦,仲有咩好講o者,咁你叫我返到黎又比人質係咪有結構性赤字,咁我點答啦? 到時,無人記得邊個講呢樣野,但係就記得有人講個呢樣野,結果咪又係我食左著死貓......我初初,仲以為佢係我幫架添..........

唔通叫佢地睇番生果報,睇下我幾咁瘀咩? .........傳媒政客大合奏,誠哥真係講得冇錯.........誠哥真係有遠見......

呢國混血兒夠係啦,無啦啦跳上電台講咩gst啦.....講唔係唔好,但係佢做咩走去講獨立王國個夾萬o者............係人都唔鍾意任獨裁(即係獨立王國姓任果個總裁......佢獨唔獨裁我唔知,但咁樣比較簡單),嫌佢人工高,混血兒越講,D人咪越覺得任獨裁唔應該要咁多人工,同埋真係應該用咁D獨立王國D錢...................咁等陣間,果D咩前點卿呀,白鴿仔呀,又係度嘈喧巴閉講又開多個火頭,到時我真係死都唔掂........邊做得咁多野呀?

如果我係香港,我收到風佢地上埋D咁既節目,我實叫我D o靚,比個briefing佢地,等佢地唔好講埋d咁野跣我.....................

沒有留言: