星期一, 9月 11, 2006

好野我無份,咩都係煲煲搶晒

煲煲咁絕,我係咪都要發下功呢?

咩咁絕? 真係唔講你唔知。GST 呢壇野,難推都預左,但話晒,我食奶力都出埋,就算唔係同佢食左粒核彈,都係食左粒原子彈啦。但係,佢真係迫我迫到死角,無得翻身。

你聽日(係今日,我寫的時候是11:59...)就會見到報紙,政府攪左壇大野,係講十一五香港的經濟機遇。講真,呢 D 野,亞牛頭角順嫂都識講啦:咩行業都梗係香港公司拿到大陸 (唔係,係內地先係政治正確 ) D 生意好啦!咁做生意果個,就梗係最好政府將D生意送上門,幾容易講呢,我未跟亞爹學做生意果陣,都識講啦!

但係,攪咁大壇野,講經濟野,我成日係個會度,連講句 Ladies and gentlemen 都無機會,只係開完晒執野走果個咁既爛鬼記者會,就捉左我去坐係佢側邊扮佢副手,你話丫,做啦,無好報架!

老實講丫,佢又唔知自己矮喎,唔似得高達同仁仁咁,識得自嘲。佢都唔知,我坐係度都高佢一截,如果記者會同佢再坐埋D呀,高佢半個頭呀!有相為證嫁,見唔見條紅線呀?


不過佢精,叫亞佳佳坐佢側邊,映得佢無咁矮,亞佳佳留係度既功用,除左呢樣之外,都無第二樣囉!

即係咁,呢個世界,無理由所有豬頭骨都係我食格,至少都一擔沙糖一擔X 先公道丫!要我食GST呢舊X,又唔比D沙糖,點食得落呀!?

即係呢,你話一次半次都算啦,佢做左果一年多D,呢次已經係我記憶裡面第二次搶左我D野黎做......上一次係邊次? 都話係減稅咯!你都無睇我個BLOG!前面咪講過囉!

------------------------
其實,巴士陳都講得岩喎,係亞煲煲做落嫁o者,亞爺都無話要推!老老實,不過叫亞中間人,問一問亞爺,睇下佢點睇先,唔好咁笨。

不過咁,亞爺會唔會嫌我煩呢? 咁小事都要問佢..........但係唔係小固喎,等陣幾十萬人上街.....亞爺會唔會......係喎,叫亞甜甜問咪得囉,橫掂佢過幾日都去見亞爺咯.........不如叫亞甜甜開口咪仲好.......煲煲要鼓油? 除非比我宣佈唔推GST先講啦! 我同甜甜反面? 講笑咩,佢又唔係佢細佬咁唔識撈,我同佢,做戲之麻,灑花槍!你睇唔出咩?

3 則留言:

匿名 說...

其實點解唔試下將d complicated ge policy simplified佢? 咁一黎好多野都好辦d, 2黎會少左機會俾人sip位+搶風頭...
同埋其實商品消售稅對大眾未必好...貧者可能會因為d野貴左, expenditure又多左, 變得愈貧...正所謂"貧者愈貧, 富者愈富"...其實不如嘗試下o係一d對身體有嚴重傷害ge消售品上面再+一筆tax, eg.tobacco, wine...etc..
另外, 想講多一樣野就係希望容許綜緩人士每月返工, 直至總資產多於法定條款, 就要脫離綜緩網, 正式投身社會, 我覺得會令更多有需要的人受惠...可能呢樣野未必係同你mention, 不過我覺得如果咁做法, 對香港整個經濟體系係有一定ge幫助...

糖糖網誌 說...

Anonymous你好,多謝你做左第一個comment呢個site既朋友。

即係呢,我一定要解釋下,雖然有銷售稅,但係,窮人都會有補貼,我地諗緊架啦,只要佢地認係窮人,我地就會比津貼。不過,如果佢唔認,我梗係唔比呀。

仲有,因為我地要「擴闊稅基」,即係係人都要比稅,所以煙同酒呢D,唔係人人都飲、人人都食,擴闊唔到稅基我地唔會考慮。同埋,加酒稅,我自己咪要比多好多錢? 點可以呢!

至於你話綜援問題,佢地而家都可以做野,只要收入唔多過指定數目就可以繼續拿綜援,就係為左想鼓勵D人做野。

匿名 說...

呢期特區政府矮人當道,所以振中、章章同糖糖你三位老哥都無運行,一日John曾上位,大家就有機會鬥..............高!