星期二, 9月 19, 2006

李資政果然好野

唔怪得煲煲去獅城取經......原來獅城真係咁好......

你知唔知,有時真係要放下假先諗到野。我今晚返到黎睇西報,先睇到原來我係獅城果陣,新加坡「長毛」徐順全,想行去我地開會果度,結果,比警察阻住........警方廿人包佢一條友...........仲有,原來佢已經比亞李資政告到破產......仲有,原來係獅城,派單張係唔得架..........

原來,我地偉大既祖國係咁開明架!Oh...我又感動到想跪拜我地偉大既毛主席、鄧主席、江主席..............啦...

你諗下,新加坡隔幾年都會重選國會,話晒都係民主國家,雖然........我唔知亞李資政諗左條咩橋,令國會只係得兩個反對黨.......(唔怪得煲煲去獅城取經啦,我諗佢都想個立法會得兩個反對黨)......

我地偉大既祖國,雖然自己未有直選,但係居然比我地果D咁既衰政黨係度派單張、係度開記者會、係報紙寫文、做調查、跳海、攪遊行............嘈喧巴閉......煩住晒....,你諗下我地既祖國,係咪仲開放過民主國家呢? 我地唔單止與國際接軌,仲已經超越左獅城.......就快會超英趕美啦!

所以呢,如果我做左果個位,我一定會駁斥果班所謂的飯民,話香港比獅城有民主的國家更加自由.......同埋會同佢地講,佢地可以揀,好似獅城咁,可以有選舉,不過唔可以派單張、遊行、開記者會、同埋選反對黨果D區,唔會有地鐵!................睇下佢地揀邊樣...我無迫佢地架,有得比佢地揀架.......

仲有仲有,我又可以學下李資政,但就唔係告誹謗,告咩呢? 告泄漏國家機密(話香港無結構性赤字喎......點可以比人知架)、告佢地違反基本法、危害香港金融穩定、危害政府收入來源.........告邊個好呢? 甜甜丫,佢帶一萬人遊行......仲唔係威脅政府? 如果有廿三條就告左佢啦......不過佢比較有錢,好難告固喎.......

不如告白鴿仔同埋SOCO何...哈哈哈,佢地咁鬼窮,一告佢地,就嚇到腳都軟埋啦......不過.....佢地有個爆缸仁仁喎....佢真係同我輸身家,輸埋條命都唔理固喎......咁.......有辦法......先吊銷左佢個律師牌先咪得囉!..........先告佢:因為自己接生意賺錢比人爆缸,浪費警力,如果佢日日接案,日日爆缸,咁我咪要請一隊警察比佢? 仲要請另一隊人去天涯海角(其實即係係邊呢?)去捉賊,仲要先搵到邊度係天涯海角,然後先去捉賊,好貴架!..............所以為左特區既財政安全,以後唔可以比佢接官司......哈哈,攪掂........哈哈哈.....我真係好聰明呀........去一去獅城,比亞李資政好似達賴喇嘛神遊咁上左我身,真係人都醒D.........李資政萬歲萬歲萬萬稅!

6 則留言:

匿名 說...

可惜香港無軍隊,解放軍又只聽上面話,否則應該學泰國起義。

匿名 說...

喂喂喂,都唔知你係真糖糖定假糖糖

匿名 說...

"不如告白鴿仔同埋SOCO何...哈哈哈,佢地咁鬼窮,一告佢地,就嚇到腳都軟埋啦......" 請恕我無禮啦, 我覺得呢句有d唔係幾好, 窮唔係一個serious problem actually, 不過最緊要係佢地對社會ge law and order有幫助就ok...
Besides, 爆缸仁仁ge出發點係好ge我個人覺得...yet佢今次呢個事件affect到警方...其實係咪真係要revoke佢個lawyer牌照呢? 我唔清楚佢家庭係點啦...可能佢係一家之柱, 要bear起成個家呢? In my point of view, 有時唔可以義氣用事, 要o係唔同人ge唔同方面諗下...

糖糖網誌 說...

oh....我地香港係文明人黎架麻,點可以用軍隊呢? 冇咩唔滿意,咪講囉.....

糖糖網誌 說...

我係真糖糖定假糖糖???

come on,你話我可唔可以話比你知丫拿? 你估煲煲唔會睇咩?我就話,煲煲日日都追添呀.....

糖糖網誌 說...

我諗第三位anonymous真係唔明我既苦衷啦,你知唔知,我推GST都係為左香港好,好似新加坡政府咁,it is for your own good!

但係佢地班人,一日到黑係度嘈喧巴閉,仲係度話我講大話添呀......咁為左香港好,等我可以成功推gst,咁佢地班人犧牲小小,為香港人既未來....唔係好合理咩?