星期四, 9月 28, 2006

貧駛乜扶?

今日開扶貧,其實,計我話,要扶貧好簡單,比我開GST咪得囉,都唔明點解要傾咁耐,開到GST,每人每月綜援$5500,一家四口就$22000,咁咪無晒窮人囉!錢從何來? 唔係天跌落黎,樹生出黎,當然係你地比啦!

不過咁,全港600萬人,要做到呢個水平,GST要收到30%!不過咁,由於綜援都係收入,所以呢班人都要納稅。即係話,到我開到GST之後,先由全香港市民捐出1800億比我再分配,然後每個人(連誠哥都有,同生果金一樣,而且年齡不限)分到之後,按薪俸稅(到時叫入息稅)的稅階再向你地收番稅,然後,我就會將D稅,用黎做社會福利、醫療............。架??屋? 咁樣最公平丫麻!

果班咁既ngo,攪個「公平稅制大聯盟」(本來唔開名,但係要講既係個名本身既攪笑,用左假名就講唔到囉.....),稅本來就唔公平架啦,點解大人讀書有得扣稅,細路仔讀書無得扣? 點解同老豆亞媽住可以扣多D丫? 一齊住應該使少左固喎......我用ABSOLUTE value 計,d人就用proportion同我計,我用proportion 計,d人就話absolute value差好遠.......所以呢,做反對黨真係易到暈,都唔明果班咁既反對黨點解做黎做去都做唔起!

拿,咁我而家就公平比你睇囉!

你估到時會點丫拿? 香港就算失業果個,都要交稅架啦,咁就符合到我既原意啦!咁佢地都要交稅咯,仲點會係貧窮? 無人貧窮,又點駛扶貧? 咁個扶貧委員會,咪可以摺埋囉!

共產主義? no,我地係走在資本主義的前端,根據馬乞嚏的歷史唯物論,資本主義係一個階段性的演變,香港不嬲都係全球最自由的城市,前日又話競爭力上升,其實已經到達左馬乞嚏所講物極必反的境界,無產階級很快便會因為思想的解放,逐漸取代資產階級......我既估計,係實施GST內五年,所以,我保證頭五年唔加稅就係咁解!

So, what is the point of 扶貧?

沒有留言: