星期五, 9月 15, 2006

聲東擊西

如果你今日有睇一份報紙,就見到佢用雞?咁大隻既字講糖糖網誌,仲特登加左個插圖,有個公仔戴住我個面具打電腦。

亞明眼人話政府中人話一睇就知唔係財爺手筆,話係都寫英文云云。呢個官,真係都未起我個底,我以前係培正道返學架麻.....

其實個故仔係咁既...講真,我都係有D唔小心......你知啦,打中文可以用VOICE RECOGNITION,但SET UP 個BLOG,又真係唔係我專長.....我就呢,叫左個老友搵個細路教我用.........Whatever總之寫左幾日,居然比生果日報發現,果日星期六,仲走黎問D 內容係咪真....。 我果日都唔係OFFICE,入左場陪心福丫麻......,助理咪答佢「不予置評」囉......

但係,我都要做D野架.......唔係煲煲睇到份剪報,佢做左咁多年公務員,一睇就知「不予置評」,即係真架囉.....所以我點都要做D野.....呢D叫做Damage control,做過危機處理既一定知!

咁我咪叫間公關公司,搵D傳媒幫下手囉......仲特登叫佢寫到好似想揪出「幕後黑手」咁款,等人以為,我真係好慶,好想搵個「兇手」!

講真,如果唔係我地,叫公關公司出手,果幾粒字,駛唔駛做到咁大版呀? 人地掃把頭,搵D方法塞張相落去博出位博曝光,都係放係下面細細張,睇都睇唔到呀,你估易架。

不過呢,都係個句,點會話我係都寫英文架.....聽日真係要問下間公關公司有無睇過我個BIOS先寫架........,攪到我好似果D唔識講廣東話既三流ABC咁......!

今日真係Holiday mood......成個office 都唔係做野......算啦,我星期日都飛咯,開個World bank既conference......嘩.......D seminar 滿到......不過....連coffee break都無......

不過都好,等我可以唔再諗GST......一諗起GST,就諗起煲煲,跟住就好慶!!!! 不過,有機會問下佢地果邊點攪先........

12 則留言:

匿名 說...

唔好扮我...

匿名 說...

收皮啦...係度扮高官,勁on9

你係咪?緊綜援果個乞衣呀?

匿名 說...

hahaha~ nei ho ho siu r!!!
laugh dir me la!!!!XD

糖糖網誌 說...

其實話時話,真係唔好意思啦,我都唔知出面咁多人想扮我,可能我都生得幾靚仔,又或者好紅......電視台果D咩模仿大賽,都係專模仿D紅人....又唔見模仿下煲煲?

u OK?君都講得幾岩...你知啦,我同果D綜援人士都一樣,係政府出糧,由政府貼埋住屋,一應俱全,唯一既分別係,健全既綜援人士要搵野做,社署會迫佢地,但唔會迫我地搵野做,尤其唔會迫我同肥馬做野,因為我一做野就即係會CUT錢,仲會CUT佢地先,所以佢地好識做。

其實,係香港,絕大部份人都係某種程度既綜援受助人,例如你可能讀津貼學校啦......所以,U ok?君,我同你,大家都可算係同一屋簷下囉,不如我地做個朋友點話!

匿名 說...

FS果然了解香港財金制度同政府財務資料,公務員同綜援人士都係出政府「糧」,諗深一層兩者本質上可能無乜分別,尤其係好多官終日無所事事,一味識得搵納稅人笨。搵人扮你?陳欣健退休未?

糖糖網誌 說...

亞anonymous君:

真係多謝你信任呀。老實講丫,而家香港人D工時咁長,晚晚做到鬼咁夜,好得閒咩係咪......?

不過又咁,我發覺好多人係工作時間用政府的DOMAIN上,有D仲係睇到其他網站或者電郵 REFER 過黎,我真係好感動......估唔到有咁多公務員咁支持我......我真係要努力做好我既工作..

當然,理論上,綜援有機制CHECK!

糖糖

匿名 說...

u ok?君, 請恕我直言, 我覺得拎綜緩doesn't mean that you are begger, 綜緩人士都有自己ge dignity...講真拎綜緩唔係一件羞恥ge事, 有需要ge人就要人幫助ga啦...同埋如果係學生只要自己俾心機讀好書, 第時回饋社會, 我覺得係一件好事黎...唔怕老實講我daddy mummy divorced, 我地都係拎綜緩ge, 但係我地3兄弟姊妹都好俾心機讀書...唔通我地都係乞衣? 文明ge人明白咩係對咩係錯, 所以我覺得有必要去為其他綜緩人士講返句公道說話...或者有d人真係好吃懶做, 但都唔洗話人地係乞衣咁衰, 最多都係講蛀米大蟲, 無業遊民...
我呢排都有時睇下呢個blog都係為左improve一下自己ge中化, 因為而家ge中化就係好似liberal studies咁, 中化入面都有講政治, 人情等等ge野, 我覺得o係呢個blog其實係學到野的, 好多謝你呀網主

糖糖網誌 說...

哎呀,真係多謝你支持呀,你最好支持埋gst啦.......!比多左稅? 唔會,比多左稅果d係窮人,有錢人好似你咁有電腦,唔會比多左稅架!

匿名 說...

如果GST係according proportion去計個稅, 我會support ga, 即係好似1毫子至50蚊要交幾多%ge tax, 51-100蚊又要交幾多%咁囉...我覺得咁樣好d...
另外就係"比多左稅果d係窮人"呢句會令到個貧富懸殊愈來愈勁, 社會唔係應該照顧弱少ga咩? 點勁窮人就要俾多d tax, 而唔係有$人呢? 其實有$人同窮人都係返個咁多個鐘, 分分鐘嘆過地盤d苦力, 點解窮人ge income就少d, 又交多d tax? 有$人要咁多$黎做咩? 但係佢地交完tax仲有大把$晒...

呀..係呀, 我sd左個e-mail俾你呀網主

糖糖網誌 說...

Oh...小朋友,只要你諗下,點解有d人唔駛讀書,考試都好高分,但係有d人,一日到黑都讀書,都係唔合格,你就會明白點解呢個世界會有窮人......

你的email比較複雜,我會答你既....我要諮詢下煲煲先得

匿名 說...

因為香港ge教育制度唔好吧?
我見日本個d好似IVE咁ge學校係真係有料好多...
我聽我朋友講佢讀IVE, 入面d老師係得一兩個會俾心機教, 有d就教到一pat野咁...
而我以前讀個間名校就唔會好俾心去教學生, 好多學生都係夠自己去補習, 唔想晒家人$ge就自修...其實咁睇法講到尾都係教育同老師ge操守問題, 先會lead到咁多social problems...可能比較上主觀左d啦...不過我所見到ge就係咁呢...

匿名 說...

Replenish多一句, 就係個個人ge abilities總會有唔同, 有d人唔係讀書ge材料, 有d人係ge...咁又會令到有d人窮有d人有$...
如果世界上個個都係perfect就唔會有society...就唔會有咁多policies了...