星期六, 9月 23, 2006

muggle 低水平......

嘻......尋日個諮詢會好順利,其實做得順利既原因,係因為我決定唔比記者入去諮詢會會場,攪到好似開社團會議咁......你知啦,入去果D你我揀過架麻,幼稚園未畢業既優先,出黎講野果D人,根本就形容唔到裡面發生咩事.......咁就算有D長毛咁既人,都無所謂...何況,根本唔會有,咁我呢台戲,就梗係攪得好過亞煲煲果台啦!

BTW,其實都有人問問題架!拿,我同你分享幾個CASE啦!

三姑:我叫三姑,三姑村村代表,亞糖司長,我想問下呢,第日我打十五糊,贏到錢,係咪都可以收稅? 我地成條村無人做野架,個個都淨係賭錢,係職業賭徒黎.......
糖糖:亞三姑,你下次開檔叫埋我,我免你稅啦,我真係搵唔到人同我打十五糊啦......

六婆:亞糖司長,即係呢,你呢個傷口稅呢,即係係咪我呢,個身有傷口,就可以去拿錢?
糖糖:六婆,有傷口要睇醫生架!

小強:亞糖司長,我想問,你地政府應該先慳下D錢先諗開稅丫麻,拿,我樣樣唔講啦,你就梗係英明啦,但係你地果三屍十一命,有D都真係好花錢,你諗下,我地又無得選舉,果個D9有咩好做O者? 佢一年收一億喎.....養好多人架!仲有仲有,搵個醫生去做教育,佢淨係識楂刀,D學生有樣學樣,攪到D學生,唔係拿刀,就係拿棒球棍返學.........仲有仲有,果個眼科醫生,同人醫眼,自己有眼無珠都唔裝番隻假眼,抽支下下籤,攪到全香港雞毛鴨血....咁經濟比佢攪到咁差,政府無錢,冤有頭債有主,你政府有咩唔夠錢用,係咪應該搵佢唔係搵我地D小市民呀?!
糖糖:小強,即係啦,我諗你有D誤會啦,不如咁,請你去一去後台,我地D同事會同你補一補習!

式經濟:司長,我叫式經濟,有名你叫,我式經濟,都讀經濟,有經濟博士學位......即係啦,銷售稅呢樣野,會令政府好容易想駛多D錢,令整體社會無咁有效,因為政府多左錢,會有多好多空間,去做好多野,咁好多人,就會覺得,與其去搵生意,不如搵政府,去游說政府「做D野」.......呢D係經濟學上叫做RENT SEEKING ACTIVITIES.......我地明明話係小政府...大.......
糖糖:呢D咁低水平既問題我唔答,下一個...

就係咁.....我就攪掂左個諮詢會。

有時,我都幾佩服亞掃把頭,佢夠膽講話「唔通計程車司機、酒樓侍應、麥當勞服務員會〔就二十三條草案〕逐條同我討論?草案都係專家去睇;好似立法會議員、法律界同埋學者。

就係咁,佢就拒絕出白紙草案.....

BTW,呢一兩個星期,好似有D暗湧...果D乜界物界,個個都做調查,個個都話佢個界別唔同意GST,真係要做D野,千祈唔好攪下攪下變左第二個廿三條。講真,呢個都係我都煲煲鬥爭既工具o者,都唔明點解D muggles咁都睇唔到.......? 唔通我真係要推咩? 但就算班香港人睇唔到,唔通果d咩政治學者都睇唔到? 仲同我猛咁講咩香港有儲備有咩用? 根本,個問題就唔係有冇錢,係煲煲丫麻.....唉,都話香港既muggles水平低,重話要普選喎,真係,發夢無咁早啦!

2 則留言:

匿名 說...

我好肯定你唔係唐英年,因為我先係,如果你繼續發表失實言論,我會考慮採取法律行動!我重申一次,我全心全意推動GST,成個政府都係,行政長官都係!

糖糖網誌 說...

嘻嘻,如果你係唐英年,你就唔會話「我好肯定你唔係唐英年」,而係話「你根本唔係唐英年...」,係咪? 你唔好唔記得,我細個係培正道讀書架