星期五, 9月 29, 2006

政治家、政客、政棍!

哈哈,煲煲話自己係政治家喎,真係笑死人,如果佢係政治家,咁我諗政治家既定義要重新改寫:一個只講不做、但做親既野,都無樣成功,呢個就叫政治家啦!

點解? 唔係掛,咁都要解? 佢一上場,即刻帶果班飯民上大陸(記住,其他上到去果班,只不過係陪襯品!),諗住利誘呢班人支持佢政改,點知比個七十八歲亞伯隊?......!跟住西九?埋......你記唔記得佢做過d乜野丫? 唔記得...係正常既。

佢叫亞spin doctor,同個拍膊頭老友大學政治系單眼佬主持個show,今日去大學表演,然後話,拿我呢d呢,就叫務實啦!嘩,唔係卦? 十幾皮請件咁野返黎,就係叫佢找老友開show呀? 我都係要小心d啦,不如叫核數check下佢一日到黑做緊咩啦,係咪同女朋友講電話就叫做公關啦......!

咩叫政客? 等我將佢現形啦!我同佢做咁耐對手.....嘻嘻.....其實佢今日想同d學生講咩丫拿......


鄭維健博士、劉遵義校長、各位嘉賓、各位老師、各位同學:

  很高興今日能夠在xx大學走走書院周會與大家分享我的工作經驗。

   我頭先係外面,見到咁多人圍剿我,真係嚇到腳都軟埋,你知啦,我以前個老頂,即係最近黎賣過書果個鬼佬呢,佢當年黎頒學位果陣,駕車都比人圍住呀,何況我.......。我當時亦有些猶疑,唔知會發生甚?事,例如會唔會有人話我係「誠哥既馬房」呢D政府機密,又或者有無人擲雞蛋等等,因為我無帶第二套衫,同埋我EQ好低,好容易面黑,等陣,俾人擲親,控制唔住面黑就唔好啦。

但我今日黎呢度無失望,果然有同學在外面擾嚷(擾攘先岩呀---我都話政府D新聞官中文差架啦.......擾攘都錯.......佢真係以為擾「嚷」係係外面叫,真死亡,仲話要弘揚中國文化........),但卻令 我感到一個事實,就係錢就係權力......當年政府迫呢間大學由四改三,結果佢為左錢,歸順左囉!連學生都順服晒囉,連示威都唔敢,簡真就係同我今日講的「務實政治」同一鼻孔出氣,算我無黎錯呢度擦鞋!作為一個從事政務的人,當然要講責任,但年青學生一定要講理想、夢想,不能好似你地D同學咁講太多實際。如果你們每一個人 均接受現實、滿意現實、安於現實,社會動力在那??所以每一個年青人都要發表他們的意見、追求他們理想。當然,你地D理想,最好唔好今日用啦,用黎對付D反對黨就最好,對佢地一定係一個大的警惕,亦係一個好既 反思的機會。但對於當權者黎講,你地既理想,只會令我諗起鎮壓,所以你地真係要好自為之。從這方面黎講,我很感謝今日同學充份合作。但係你們提到的最低工資、標準工時,令我實在覺得你地好低水平,更加質疑劉校長無迫你地必修ECON 101係錯既決定......當然,呢個亦係我好想解決既問題,即係快手隊?果班成日話要最低工資的工會人,同埋話要最長工時的X家富(貴)。我感謝你們比藉口我隊?佢地,等我可以耳根清靜......。你地鍾意就繼續嘈落去啦,I don't care. 但係我可以肯定......到我唔做果陣......你地會掉轉頭遊說我,唔好實施呢D法例......。

............(下刪一萬字)

作死咩,寫咁長,改死我啦......不過,拿,從上面既版本,你地應該明白煲煲係一個咩野既人。即係咁,佢最難頂既,係佢真係覺得自己係政治家!

佢話自己要做到「預知明天、下星期、下月、甚至下一年將會發生的事」,但佢話做政客仲難,因為要「不單要有這種預知力,而更重要的是,當事後發現之前預言的事最終沒有發生時,他還要能夠解釋得頭頭是道.........」

丫,唔知點個,當年話睇唔到香港既稅制有問題而要改革,後來又話有結構性赤字,要研究,而家又唔話有結構性赤字架呢? (你唔好以為係我呀,我果時,仲做緊商會主席呀!)

唔知邊個指鹿為馬,話政改方案令香港更民主架呢!

又唔知邊個,明明話推GST係成個政府既決定,跟住就快閃架呢?

呢D咁難做既位,你知唔知叫咩呀?教你一個詞語丫,呢D叫政棍呀!

3 則留言:

匿名 說...

先生, 你寫/打錯字喇,係鎮壓, 唔係陣壓, 條賤佬用擺d咩陣去壓住佢地呀? 另外佢有做到2樣野, 咪用佢既政棍去騙到班議去左批左係天馬艦地王起一個十幾層既政府總部 (班議員有著數咪讚成 lor), 同埋佢搞出來既死人5天上班, 幾好呀, 成16萬公務員, 包埋你都唔駛返星期六.

佢係政棍就係人都知家喇, 不過你都唔係好得去邊, 佛口蛇心

糖糖網誌 說...

係喎.......唔怪之打既時候硬係唔對路....凌晨時份真係唔清醒...

匿名 說...

朋友,你都打/寫錯字,
是{添}馬艦,
不是{天}馬艦;
是{贊}成,
不是{讚}成......