星期三, 9月 13, 2006

山雨欲來

今日居然好靜,D報紙居然無乜媽煲煲,攪到我有D失落,助理話我「斯人獨憔悴」。

據聞煲煲office今日有個小型「慶祝會」,食完lunch,開左支紅酒,慶祝咩呢? 今日D報紙出得好囉!講真丫,你問我,我就覺得佢地開心得太早啦!點解? 佢無聽電台囉!D人已經開始媽緊佢卸膊啦。

佢明明係特首,收三百幾個一年,而家佢居然話:「你話我做得唔好? 我係咁架啦......你咁叻,我唔做比你做丫.....你咪做飽佢囉......!」

你知香港人真係唔係人咁笨架啦,佢地真係無聲狗咬死人架。你諗下啦,佢地交稅,請成班公務員。有左個董董之後,又請左我地,每年最少用多四、五千萬,然後攪到佢地一鑊粥咁。好啦,終於比佢地吹雞吹夠五十萬,吹到董董(最重要既,係拉埋洗手洗手洗手落黎...不過而家有D懷念佢)風濕腳痛。董董雖然顛,但佢都認認真真,香港人憎佢蠢之麻,佢至少覺得八萬五真係得,佢真係去做,而且超額完成喎。

但你煲煲居然爛仔咁款:「你咁叻,你做囉......」......佢真係未死過。

香港人覺得自己係老闆,負責交稅。而家香港人會覺得咩呢? 一定係:「喂,我比左好多錢架啦喎,唔夠使? 你估你係我個仔,我前世欠左你呀? 我比就唔會比架啦,你自己諗掂佢啦!」

蝦,煲煲居然同佢老細(即係香港人)發爛渣.....你估香港人會點丫拿? 我估佢地會話:

炒左煲煲!

所以呢,我一路都扮死狗就係咁啦。我只係講:我地要為將來著想呀......佢地最多話我蠢同話我嚇人,唔會想炒左我。所以呢,我始終都係覺得,我比較適合做果個位......如果有得選,我覺得我都有機架,我都搵過果d好叻做民調既大學幫我做,佢話我D 市民緣都唔差, 如果有得直選,即係已經有民主啦,咁到時泛民都唔會再有賣點,我都幾大機會咁話。

今晚我特別覺得山雨欲來,煲煲果面寫手大良,好夜仲問我地拿資料,原來佢地十點出左份新聞稿,話係「回應傳媒查詢」。我都奇怪,咁夜咯,D記者仔都寫得七七八八啦,為咩要咁趕呢? 探子回報話,原來尋日亞煲煲講完之後,D記者梗係四圍卜咪啦,甜甜就話香港無結構性赤字,呢個,生果報一早講左啦,執人口水尾......我記得,果隻白鴿BB踢爆我丫麻,我記得...........白鴿仔偕偕就叫煲煲開獨立王國個夾萬,呢樣又係由侏羅紀講到而家...無新意、林善聯就為反對而反對。

煲煲居然咁夜仲要出份新聞稿。探子話份稿居然係逐點回應偕偕份新聞稿............唔通D記者係度追? 好,等我聽日早D起身睇戲先!

5 則留言:

匿名 說...

You are really Henry Tong?

匿名 說...

其實政府有冇新方案先?無就快D收工,拖拖拉拉唔係辦法,如果政府慳D使錢,就唔使收咁多稅啦。

匿名 說...

http://www.blogtw.com/blog.php?user=hungchunsing

糖糖網誌 說...

I am Tong Tong Henry, not Henry Tong.

糖糖網誌 說...

我既方案,同新加坡一樣,你可以叫到「新──新加坡模式──方案」,簡稱「新方案」也無不可。同埋,其實呢個真係新方案,因為鄭無智果時居然想學新加坡,只係收三個巴仙,真係妹仔大過主人婆!好彩我夠決斷,即係改為五個巴仙!

至於政府開支的問題,政府既開支,是由垃圾會批准,所以如果市民發現政府有浪費公帑,所有垃圾會議員應抽生死籌辭職,顯示佢地問責,並且另選一個再垃圾D既議員上任,等我地可以繼續亂洗錢!