星期六, 9月 09, 2006

點算...亞娘都反對

慘啦慘啦,點算呀....我自問都好比心機做尋日個presentation 格,點解今日張張報紙都話我嚇人嫁? 有咩理由連友好傳媒,都話我無數據先得格.....豈有此理,我下次briefing 一定唔會再搵佢,呢 D 叫做,敬酒唔飲...佢見到賣盤報既下場,都重唔識做,第日搵個總編輯上電台伸冤都唔會有用......(不過如果佢搵亞爺同我傾計,就梗係唔同處理啦,因為我至少可以再摸下酒杯底,睇下仲有無得跑....你都唔怪得我固喎,呢D咪係政治囉)

不過而家可以點呢? 今日星期六,唔通我又開記者會澄清? 次次講完野都要澄清,攪到我好似唔識講廣東話咁,形象唔好喎......況且,政府實施五天工作,我班o靚等陣又比面色我睇,話早知去跟亞 D9 唔使做咁多野,佢話佢同期的AO,日日在OFFICE睇 YOU TUBE,都唔知幾得閒咁話喎!咩係 YOU TUBE? 咪即係巴士亞叔囉...不過,駛唔駛日日都睇呀....又唔係靚仔

不過,睇睇下D報紙,有D人既態度好似轉緊......係咪其實呢兩個禮拜 D 工作都好成功呢?

糖:唉亞娘...今日無打牌咩?
娘:落大雨呀,我姊妹話落雨唔旺佢咁話,唔肯黎。又煩緊咩呀?
糖:亞娘,D報紙蝦我呀!
娘:點蝦你呀,講個黎聽!人地咁大份報紙,做乜要蝦你先得格? 同埋,除非佢地夾埋o者,如果唔係,有人蝦你,實有人幫你格!你睇果時果份西周刊登左一張相蝦個女星,好快就執左笠,而家仲比人蝦番轉頭,自己個女星比人影、比人登啦....,呢D咪係報應囉。不過,一本色情咁樣影人地細路女,都係遲早有報應嫁啦。
糖:亞娘,佢都唔細路女啦,如果舊時好命既話,兒女一大堆啦!
娘:係咩,咁老嫁拿.....咁即使報紙點蝦你呀?
糖:我前晚做左成晚果張「意粉chart」,居然一張報紙都唔登,浪費晒我 D 心血!亞娘,你知啦,捱夜好傷身家麻......。
娘:我睇過你個圖,不過,好唔PROFESSIONAL喎....連標題都無......
糖:我趕唔切做麻....最衰都係個「計數處」,先前比張咁差既圖我...仲有,我明明引左一堆數字,D報紙死都話我無數據......唔係自相矛盾咩...
娘:咁又係,不過,佢地先入為主都無辦法。你要幫佢地諗下先得格!而家一張報紙6蚊,第日就賣$6.3,咁佢點收? 一係收$6.5囉......但係而家D報紙質素咁差,亞娘都唔睇咯,仲加價,邊個買先? 咁佢要自已比果5%嫁啦,佢梗係死都反對啦。
糖:咁係咪其實都唔會做得到?
娘:都好難囉....你亞娘我都反對....第日買手袋要比多5%喎,你知亞娘買親手袋都5位數字,你抽果D稅,夠我飲餐茶喎......仲有.....(下刪五十個例子)
糖:................死煲煲.....又話我做掂左可以名留青史.......仲話佢做完可以比我做.....激死我啦.....
娘:咁你又唔使咁激氣,食碗燕窩先啦,趁而家你未抽稅..........平一截嫁!

沒有留言: