星期五, 9月 08, 2006

意粉Chart


我今日發明左個term:意粉chart,泛指政府愛黎嚇人,但人地又睇極都唔明 (其實係睇極都唔明點解會錯成咁) 的數據、資料、理由、歪理等。167萬? 落後啦,你知啦,我要好形象化家麻.....

至於點解叫意粉而唔係米粉、涼粉或者洗衣粉,則唔重要,個原因,係因為我尋晚食意粉O者,你地又唔駛咁認真。

不過,你知唔知,其實果個係我成晚O既心血黎嫁啦!

初初亞助理將「計數處」做的版本給我看,我差D暈低,(真係食多多止暈丸都唔掂!),佢居然將我要的數字,由1970年plot起,係人見到都唔覺得要收 GST 啦,唉,過去幾十年,香港得一個經濟衰退之麻,咪就係亞董在位果八年囉,我肯定,連 D 岩岩出黎行的記者仔,都會問:「咁係咪即係話,係香港,一個經濟週期係35年? 我地而家要開 GST,係為?35年之後果個經濟衰退?」咁你叫我點答? 唉,公務員即係公務員!如果我間靈芝店有 D 咁職員,晨早就炒左啦,但公務員仲可以?長糧......

所以,heehee,我做左 D 手腳,令到D 曲線疊埋一齊,波幅仲鬼咁大.....仲唔嚇死 D 人?我點識做,heehee,你識買本「別讓統計圖表唬弄你」,咪得囉!

不過就係因為咁,所以根本趕唔切加番個標題上去.....不過算啦!

我諗,聽日 D 反應都應該幾好既,至少,會多左D無知婦孺支持!

沒有留言: