星期一, 9月 25, 2006

好得閒...

無事做!諮詢會又做完咯,咪無野做囉!

今日無做過野,白逗一萬蚊人工.....不過都唔夠買支?紅酒!

唔好好似某報咁,話我大花筒呀,係就話左煲煲先啦,佢帶D人去遊山玩水,去幾日政府就無左十幾廿萬啦!去傾生意? 唔好同我玩啦,你梗係唔記得左我以前做咩啦,呢D咁既團,我一年唔知去幾多趟啦,去到咪比班大陸官借D倚大宴你地,然後一晚開十幾枝紅酒加五糧液開公數,去到尾,個D咁既省政府D Project根本就唔會比你做。佢地會叫你上去present,但pre完,將你d技術細節拿到手,就比自己d公司做。呢d咁既技倆,都唔駛我自己上去睇,亞爹一早已經講左比我知啦。

佢話,以前果個年代d人,偷渡、走難落得黎果d,somehow都有d鬥心,比較「高級」,唔落黎果d,well, no comment喎!

so, what I mean is that 唔好以為佢帶d人上去係會帶好香港經濟.....其實無咩作用.......。

其實我今日,成日係office玩game之麻,咪係果個醫生局長玩既「珠寶」方塊囉(唔賣得廣告,你地自己查舊報紙啦),佢話電腦版都有,仲download左個係我部電腦,原來真係幾好玩......講起又想玩添.....係咁啦!

6 則留言:

匿名 說...

陳太2012先選,FS你小心d啦,不如唔好做,嘆世界算啦,忘記GST,不過我有事想問,看演唱會使唔使畀GST?娛樂都要交稅?叫雞都要?報稅咪畀老婆知道?你唔好玩野喎!

匿名 說...

駐港解放軍在香港購物,有冇得退稅?

糖糖網誌 說...

看演唱會、娛樂、叫雞(不如講得好聽D,叫另類自然的呼喚丫!)梗係全部都要比啦,呢D係敗壞資本主義的壞習慣,為左我地下一代要純潔一D,我考慮呢幾類叫double GST!

而為左避免人用現金避稅,以後唔准用Cash,咁就可以整走跳水松d銀紙,仲可以整走埋任獨裁──都無港元,就無聯繫匯率,重要獨立王國做咩?

以後,應付另類自然的呼喚,都要用八達通或者信用卡。

糖糖網誌 說...

駐港解放軍都唔係遊客,佢逗留超過一百八十日,就無得退稅啦!

匿名 說...

有個鬼佬高官話GST削弱香港競爭力,佢都咁講,政府唔好再呃人啦。

糖糖網誌 說...

well,請你睇清楚,佢已經澄清左啦.......我地政府係一致支持係香港推行GST...