星期一, 9月 04, 2006

蠢人自打嘴巴

D 人成日都話要咩「公民社會」,我都唔知有咩用。好似今日報紙話有個團體調查話咩「七成青年人反對開徵銷售稅」,青年人又做一餐,推要廣之,可以再做「八成牛頭角師奶反對銷售稅」、「九成半長者反對銷售稅」,或者「三成半幼兒園學童反對銷售稅」(因為另外三成半睏緊覺,三成係度發呆唔計),又或者「100%高達反對銷售稅」,以及「100%財爺支持」......咁又有咩意思呢? 難怪我 D 老友唔鍾意呢班人......。

今日見唔到亞 CE,好似話佢要見白鴿黨,但據天氣報告講,今日亞 CE 心情唔多靚。上個禮拜,亞娘話我咁問亞 CE,會令佢好難做,係缺乏政治智慧所為。唉,我都唔明點為之有政治智慧,係咪即係唔好講錯野啦? 亞振中哥夠唔講野啦,實唔會講錯野啦,又唔見佢有得做,我至少仲跑緊呀......

BTW, 亞娘都講得o岩,亞 CE 千辛萬苦、受盡屈辱先坐到呢個位,而且猛比蕉皮我踩,都係為左連任,我居然叫佢讓位,仲要比番叫佢掃街果個......亞娘真係叻,如果我做到,都應該事事問亞娘..慈禧太后? 點會呢,我亞娘食咁多燕窩,靚過佢好多.......睇黎我暫時都係唔好攪亞 CE 住啦,等佢下左啖氣先啦,唔係等陣佢對住我噴火就無謂啦。

星期六,本來想搵亞誠哥打波,但助理催稿──「財爺為你評析」──當然唔係我寫啦,佢催我睇。D 人成日都話GST會攪到政府好大駛.....其實唔係D人,係得一個千古罪人,返黎賣書賺香港人錢仲唔夠,仲多多意見,干預我國內政......所以我一定要解釋,政府唔會揮霍。老實講,亞爺專人睇實盤數,睇得仲實過垃圾會,點會揮霍到呀。當然,凡事有例外,女髮局呀呢D有直線上去,就好唔同。

不過,我梗係唔可以係報紙度寫亞爺睇實啦。我叫D助理諗D理由,出黎效果都好似麻麻地......佢地話「基本法」有規定,算佢寫得婉轉啦,「基本法」咪即係亞爺囉。不過,另一個point就難攪 D,話「無意背?一貫『應用則用,應?則?』的審慎?財原則」。老實講,唔好話我呀,亞CE 做財爺果陣呀,明係見到經濟差緊,都係咁駛,又猛減稅,當時我做商會亞頭已經覺得唔妥,所以佢話開gst,我一口就話唔得,唔會亂咁駛,講都冇人信啦........不過,屁股指揮腦袋,我而家梗係要話唔會啦。如果我做唔到果個位,就咩都唔關我事啦,如果我做到,亂駛錢果個都係到時的FS,又唔係我,所以點都唔關我事,heehee......!!!

仲有,話公共開支嚴控於百分之二十,咁咪即係自己穿自已煲:唔可以加開支,咁我點說服「SOCO何」我們加醫療扶貧先得格? 唉,到截稿前十五分鐘先比我,唔通寫過咩.....都唔識轉膊......,下次都係自己落筆,我寫完英文叫佢地譯無咁嬲!希望「為反對而反對」果班,唔會發現啦,無咁醒卦?

沒有留言: