星期二, 8月 29, 2006

甜甜帶來的煩惱

唉,甜甜 (佢不嬲叫「田田」,但好似唔係幾好聽,所以都係叫「甜甜」好D)呢輪都唔知做咩,好似同我過唔去咁。不嬲都好少人示威鬧我,但甜甜居然帶幾千人示威,話咩「銷售稅 一定衰」......點會呢?

香港人真難服待。果班白鴿仔,成日同我地講全球有百幾個國家有競爭法,所以香港應該有。全世界夠百幾個國家有銷售稅,人地行得通,我引入,佢地又唔同意,真係輸打贏要。

有時我真係唔明甜甜點攪,我同D商會摸杯底,佢地都好支持,但風頭火勢,又放緊暑假,D人都唔係公司,真係無乜邊個敢出黎撐。希望快D放完暑假,搵日再請班CEO開番支 Chateau la Fleur。唉......

沒有留言: