星期一, 1月 01, 2007

減稅!好.....................難囉!

唉!點算呢? D錢多到咁........我點可以收埋D錢呢?

肥馬臨放假前話比我知,今年分分鐘四百億盈餘,嚇到我魂魄都唔齊.......四百億!點駛? 呢個咁既死肥馬,仲敢去放假,仲唔同我諗條橋收埋D錢。

不如......叫D人唔駛交稅住呀,咁,D稅咪唔駛入賬囉!唔得,咁,D人實知我特登做低條數......而家班垃圾會議員,好似無以前咁垃圾......比佢地知道就唔得掂!

本來,我都有諗過,唔收印花稅,而家個市咁顛,淨係D印花稅,已經超標一百億!咁做低印花稅,我盤數就無咁顛!但係而家D印花稅幾乎係自動波,我叫佢地唔交,唔單止而立法,比班垃圾會議員知道,仲要改晒D電腦系統!又攪唔掂!

仲有既......叫任蠢材蝕咁D,但係,果度都蝕唔到幾多,蝕晒,都係二百億,即係賺少二百億,都仲有三百億........!都唔得......

加公務員人工? 實比鼓油黨媽到我反艇......有咩辦法呢? 呀!諗到!

我加班局長人工咪得囉!
拿,林D9成功抗拒民主進程,加DOUBLE!
肥馬,唔,我要買起佢,都TRIPLE,仲要請埋佢老婆!
周圍嶽,佢都好辛苦,加DOUBLE!
煲煲!減人工!佢都有長糧咯!
章章!同我爭?減一半人工!

咁,就駛多一千萬!......但係,駛多一千萬......,都有排用唔晒!

呀,我諗到!津貼全港老細同打工仔強積金一年!不過,有條件,.....下次先話比你知!
哈哈哈,我一公佈,我睇下煲煲敢唔敢做低我.......!CS又無得做咯,鬍鬚仔咁後生,都可以做CS,我連一D權都無,咁算點先?

3 則留言:

匿名 說...

  糖糖同志:
      2007年首次在大氣中會面,先祝你新年愉快,官運亨通!今早在電台節目中聽到你在回應市民對下年度{預左算死草案}時用左{頭腦要清醒}一詞,深感高興,因為早排煲煲在京述職時,阿爺用左呢句話來暗示煲煲做野{頭腦不清醒},雖然無董事長的{查找不足}咁嚴重,但相信煲煲捱呢棍都算應勒!而家你咁快學到野,真係可以前程...似咁,比的心機拉,只見煲煲真係比人掟左,你有機會架!
  好,閒話休題,言歸正傳....你問唔減稅又要令大量盈餘穩於無形可以點做,娘乳有以下2招----
  (1)而家禁煙禁到火紅,那些吸煙者唔單止比人歧視,直程好似過街老鼠咁乞人憎,不如軫佢病攞佢命,建議將香港列作全面禁煙港,將煙草類產品視同毒品,不准進港,吸食者等同於吸毒,問佢死未!既然煙草類產品等於毒品,政府自然會少左筆煙稅收入,而且海外煙鏟亦不會再來港旅遊購物,咁收入又會減少,盈餘自然水瓜打狗無左截。
  對於本土煙鏟來講,自然要被迫戒煙,旪日聽食力簡講,原來吸煙可以將人體內某些細菌殺死,一旦戒煙,呢的細菌就會發惡,令弁煙者百病叢生,咁即係話到時公立醫療體系必要增撥資源攪掂呢班煙鏟,政府支出自然大增拉!
  呢招趕絶煙鏟,又可以明正言順話{為左市民健康},{避免市民受2手煙毒害},{為藍天行動打氣}及{製造清新空氣的無煙港},偉大到無倫,的垃圾會老爺奶奶邊有胆反對,話知佢鼓油郎,淫賤船,公民袋,民鼠講定係民要脅都無聲出拉!當然,煙鏟就必會高叫反對,但環保,健康呢2道大鐵閘頂住,話之佢死!
  (利益申報:娘乳乃煙鏟一名,早年長居上海,近日遷往北京中南X大酒店,煙可狂抽,香港禁煙與我無干)。

  (2)第二招則由天星碼鐘樓事件取得靈感----保護香港集體也!
    由於2006年是香港近廿年來經濟表現最好的一年,盈餘有近4百億,好應該有所表示-----所以政府應該把一批2006年的物品作時間囊埋在地下,以待2047年才發掘出土,在回歸50年後的市民也可感受一下今天香港市民的集體努力成果;埋下的物品當中,最重要就是政府盈餘的錢,呢的錢由香港市民努賺取,充滿了集體努力的汗水,為港人帶來無限回憶,所以,我建議埋下的金錢為888億(去年賺400億,要埋888億?當然,發發發好意頭亞,中國人最鐘意,而且賺400埋888,即係話其係蝕左400幾億,咁2007年就大條道理加稅拉,重有人胆叫減稅?)。
  如果有邊個反對,立即通知{保護香港文物及集體回憶大學生聯盟紅蟻兵},在佢門口開追思會同絶食抗議,就算係死硬派都死硬拉,問佢死未?
  (以上絶招僅供香港特別行政區鵪鶉政府糖糖同志專用,其他人盜用必究)

    陳娘乳
         2007年 1月 2日


  

糖糖網誌 說...

你唔係雙規緊咩? 咁多野講!

匿名 說...

  我係雙規緊,但無{虧}到,點解唔講得野?你吹得我漲呀!

  仲有,因x事將本日記封面改到{紅當當},等我差的以為老毛本{紅寶書}重出江湖,睇真的先知道係阿茂整餅,白開心一場!!!!!!!!!

          陳娘乳
        2007年 1月 3日