星期二, 1月 02, 2007

有辦法!

章章今日提醒我!佢話要加二億比果間新既私立大學,老實講,而家八間大學都咁渣,收唔到好學生,仲加多間大學,除左要黎吸晒大陸果D渣學生之外,就係要整古D老闆,因為D老闆根本唔知邊個畢業生先得!

不過,比多二億比大學,唔夠!

我打算,黎緊會大手興辦教育。

唔止九年免費教育,仲有,大學全部免費,所有人都可以免費讀大學,會開辦以下課程:
1. 教市民點用噴霧劑,呢樣要讀三個月;
2. 教小學生玩PSP!點解要教? 佢地唔識日本,教識佢地睇,咁先玩得叻!(因為好多雙失,咩都唔識,淨係識打PSP,只可以請佢地做呢樣,每人月薪二萬!)
3. 教亞嬸做祈福黨,等佢地可以知祈福黨點運作!如果佢地變左做祈福黨,咁,警隊咪會要求加人手,你知紀律部隊用幾多錢架啦!
4. 教發電廠環保D!呢樣肯定係教極都無用,保證長做長有!
5. 教全香港市民學普通話!北京胡同果種口音!香港人條脷有問題,都係保證做極都做唔到!
6. 買起係電台度嘈喧巴閉果個「才子」,佢話我好叫人「居安思危」,我要佢收爹!
7. 教公文袋會員經濟101,等佢地知道咩叫供求!
8. 教白鴿黨既人認識亞爺個黨,即係亞爺講果套,唔係佢地果套,即係六四係「春夏之交的小風波」,唔係佢地講果套!
9. 係邊境成立一個新中心,比我地食落肚D野,無毒先准入;大肚婆如果個肚無毒,就唔准入;
10. 不過,點都唔夠呢招黎:教亞董重新上位,鼓勵佢再推行八萬五(係該要UPGRADE到20,4700),咁肯定唔止四百億,四萬億都會幫我蒸發,唔止唔駛減稅,仲可以要求加GST!咁,我就唔駛減稅啦!

你話我係咪好好橋呢?

沒有留言: