星期二, 1月 09, 2007

我都話,煲煲唔會放過我架啦......

份野,過唔到呀!點解?你睇住我個blog咁耐,都仲未知呀?

即係咁,老實講,我就唔會「識做」架啦,所以我份野,無減稅架!

死煲煲,叫亞baby做雷鋒!佢一揭,就揭去salaries tax果版,睇都未睇,就話!"This is far from votable. I totally understand, Henry, you know, I am there...sometimes..., it is not good for the government in the long run that we follow what the opposition asks for! It will make us fools. Of course, I don't support cutting tax as well. But the problem is that, in the long run, we're all dead. Just view it from another angle. If we don't cut part of the salaries tax, I bet the opposition will just vote it down. This is not wise politically. I personally don't like to support that publicly."

車,玩野呀!又話集體負責制? 而家淨係講集體回憶唔講集體負責制.....你唔出黎講,咁做咩仲做行歪議員喎!

咁仲未夠喎.......果個咁既大花筒.....話晒我都係你前黨友丫......

「亞Henry,老實講,我都好同情你,有時係立法會,佢地班人叫果d價,我都覺得頂唔住架.....但係,你知啦。果班反對派,而家有d分裂,白鴿黨想減稅,佢地班左仔就無論如何都會反對你架啦,公文袋,你話啦,木獨梁又要選,佢都要出位格,加埋個左仔湯湯,佢地多數都會反對,就算我地同林善聯支持,都攪唔掂!如果呢份野唔減D稅,你迫到白鴿黨要反對,大家都無運行.....況且,你知啦,我地出街都叫減,你唔減,我地都好難做,我最多行出去唔投票架咋....你都好難會拿到我果票架啦............你信我啦,邊都要咬住隻白鴿......」

仲敢同我講,前年比左五億你,養住個仲大花筒個你既o靚,...........你仲要駛錢駛到駛唔晒,結果要發花紅、送D職員去老鼠公園.................結果比白鴿黨咬住我地唔放,而家教我治白鴿? 有無攪錯?

仲有,個問題係,我點解要就住班白鴿喎!

個工會仔就加把口.....「喎都係簡話!」車,你有票咩.....學好D廣東話先啦。

...............

煲煲終於發功啦.......「你地唔好比壓力亞Henry啦......」(講到我好似受唔到壓力咁)
「......我都做過呢個位...........」(好似唔知咁)
「...............係好難做既........」(係喎,你做果年有八百億剩,仲有四千億係庫房喎,有幾難做呀?)
「...係人都想你派糖...........」(包括你丫麻!)
「...............派得多派得少,都係比人鬧......」(係呀,差D唔記得,果年你派少左二千萬比我個SECTOR,今次我一定要連本帶利收番!)
「...計我話,最好唔派....」(你話架,睇下你支持得幾多秒)
「...............不過..」(拿,兩秒)
「.........總理叫我地要『頭腦清醒』」(叫你咋,無我份喎)
「......同埋...總理叫我,一定要減稅喎!」(嘩,咁都得? 死太監!)


「等陣,Mr. Tsang,除左你同鬍鬚仔有份......」我點都唔會放過佢...

「就咁決定啦,亞Henry,我地下星期再睇多個version,就finalize啦。散會!」

...........................................................................!

&^%#@&^%$&^@*&%%$#^$@&#^(@&)(!)#&@&%%#$!#@%$!*!)#@

2 則留言:

匿名 說...

喂!你去左邊?

糖糖網誌 說...

死左..........