星期五, 1月 05, 2007

寫完!

下個星期,我就要將份筆真送去行歪會議..........咩話,你未比意見我? 拿,唔關我事喎,今年過完年就要讀咯,肥馬舊年都話左比你聽啦,我地份野,千幾頁,淨係將份稿,分番開,都要一個禮拜啦,send番落咁多個部門對稿,又要多一個禮拜啦!咁行歪會議果班人,實有野要改,咁我改都要改一個禮拜啦,咁都攪三個禮拜....................whatever,總之,我最多聽埋今個禮拜官台個forum..........你未講,你既事喎!

老實講,我都知煲煲已經馬定晒佢個馬房D人,準備射我。我都知,佢一定迫我減稅......其實,佢已經出左聲。今個禮拜開行歪會議,佢已經係度暗示,話,「糖糖,你真係得既!大陸收番香港咁耐,都好似未試過十一月就只係得36億赤字,可能你未跟過夏鼎基啦,反而仲無包袱」,咁話。

死煲煲,咁即係咩意思先? 話我好運? 我心諗,你理得我丫,同埋,又唔見當初你夠膽叫亞鬍鬚仔做呢個位? 係呀,我係唔識呀,但係我做過生意,識睇個勢丫!果時沙士衰到咁,如果唔起番,香港唔陸沉都暴動啦,都唔避得去邊啦。

係,我梗係知,煲煲實要班行歪會議迫我減稅,但係,我一定唔會自動投案,佢唔做到出面,向D傳媒放風,等D市民都知,我已出黎宣佈......點解? 拿,做政治呢,要知咩係「小罵大幫忙」!等D垃圾會議員媽我,我咪隱隱晦晦暗示係比煲煲迫囉!睇下到時邊個死丫拿!

拿,你地下個禮拜,記得睇電視啦,點解? 因為下個禮拜,煲煲去垃圾會Q&A,班人仲唔如狼係虎咁趙佢咩!哈哈哈!

1 則留言:

匿名 說...

車, 煲呔又唔係未比班議員炳過, 佢最叻咪到時黑面, 或者大大聲串番人地, 不過我睇佢黑面既時候我就最開心家喇

你做唔做到 CS 就睇阿爺橕唔橕你喇

龍劍飛 上