星期日, 10月 01, 2006

垃圾會介入.....好煩

死啦死啦,估唔到甜甜佢地班人真係黎真......真係唔講你唔知呀,佢地同白鴿黨,夾埋要係垃圾會講GST呀......而家比白鴿黨花旗森抽到籤講....唉,雖然話無法律效力o者,但都係一件令人好頭痛既事......萬一佢地真係過得到,講個垃圾會反對,跟住落去都唔知點攪......。老實講,我當然可以唔蒲頭啦,叫肥馬食左佢....攪掂果班林善聯咪就攪掂囉...而我即刻攪個visit去南沙都唔係唔得,不過有d樣衰o者......,好似我好驚咁......

不過,唔係喎...拿,煲煲份 C 政報告11號公佈,佢實比人問格....咁我跟番佢講咩,我講咩咪得囉.....唔知我個稿咁樣得唔得呢...

「多謝花旗森議員提個咁無聊既動議,仲多得你唔少...我話無聊,係因為你地果班白鴿BB跳晒海咁反對gst,驚死我唔知,使唔使再係個垃圾會度講呀,你咁即係迫我表態o者,拿,做人既野,唔好去到咁盡喎...俗語都有話,今日留一線,日後好相見...」

「仲有呢個咁既鼓油黨,我話晒,以前同你地都係兄弟丫,你地使唔使全部入motion都入反gst咁串呀,擺明要置我於死地o者!」

「我不得不讚下林善聯為人之正直、不單止無係門口示威,仲為左要個motion過唔到,特登投棄權...我都明白你地好難支持,出面班刁民係好難服侍既,呢d我明嫁啦,第日d咩要求,例如係邊個區加d咩咁,其實,果度好少錢o者,一旦收到gst,就好易話為。」

「至於假髮黨,我實在覺得你地太伙吉士啦......湯湯,你同我講電話果陣,明明都話好支持,點知你今日,居然投棄權......仲帶班人黎示威,你果然係為反對而反對既反對派......我以後都唔同你玩架啦!」

咁會唔會唔係幾好呢,可能斷絕後路喎.....但係,我都係盡地一煲架啦,仲有咩前途呀....咪報仇咁報喎......

不過唔係喎,不如叫亞甜甜將d問題問煲煲呀,佢本 C 政報告有答問大會......問佢好過問我丫麻.....

沒有留言: