星期四, 10月 05, 2006

仲話唔係自私...

今日無野做......真係好無野做......開完行歪會議就得閒到死咁濟...!返到office無聊上網,心血來潮睇下自己個網頁...即係政府幫我做果個呢...平時我多數睇開budget果個,因為我成日都唔記得自已係果個咁既budget講過咩,成日都要返上去睇下....

不過,我做左咁耐,都係第一次上去自己個網站睇,嘩,嚇到我,暈咁濟......我以前做果個咁既爛鬼泡沫局見網頁都見得多,果種老土法.....唉,我都無眼睇.......同我咁高貴既style真係一d都唔襯......本來,唔靚都唔緊要啦,但係上到去又亂碼...又唔知飛左去邊,唔識既人,以為呢個係初中生做架添,我個仔做d網頁,都好過佢好多......我真係越睇越唔順超,於是走上去煲煲個site,嘩,攪錯呀,靚咁多......淨係掛住為自己選....我唔理,我下年一定打條數落去換個個網頁.......仲要加5%........因為我相信,我一定可以成功推到......

5 則留言:

匿名 說...

政府網頁個個部門差唔多,我認為錢唔係大問題,因為現在好平,其實大學的網頁重離譜,入到去永遠搵唔到想要的資料.唔知整個網站做乜。

匿名 說...

我都有DOWNLOAD你D GST文件想睇?啦,點知3MB,得呵2,3頁.PDF FORM啦!依D咪浪費資料羅!

匿名 說...

浪費資源.(打錯?)

糖糖網誌 說...

佢搵唔到D資料唔緊要,最緊要有我張靚仔相丫麻, 都無......

糖糖網誌 說...

你都無解既......整到咁大,就係唔想你睇份野丫麻,你估我對D公務員做野會有信心咩....你有機會睇份野,咪實知政府個proposal係整蠱你? 咁我仲點推先? 你估要反駁我咁容易架咩,窮人一定唔得啦,佢地可能仲用緊dial-up,有排都未download到......肥馬就做得好好啦,舊年,有人話我地低估左盈餘,佢話...「佢地都無政府盤數....我唔想話佢地錯,又唔想話自己岩...」,你無資料,點同我辯論先? 係咪?