星期三, 10月 04, 2006

盈利預警

果日叫樹葉去迪迪仔樂園出下巡,其實有三個目的,一來,梗係等佢可以帶一大班公關呀、保安呀、記者呀,入去迪迪仔,等個場面唔好真係冷清得咁緊要,費事比班垃圾佬垃圾婆話我浪費公帑。你知啦,亞董咁豬炳,果時人地出豉油佢出雞......據聞,特府叫人地公司present果陣,人地話咁快就做好,點解? 想黎香港呢個當然,上海果個重要等下,點都要飲左頭啖湯先啦......原來,其實係之前已經有個集園諗過係度起,不過計完條數計唔掂就拍拍屁股走左......攪到我,一鑊粥......

二來,係叫佢發盈利預警,即係好似D科網股咁,話比你聽,拿,我賺唔到咁多架,你唔好以為我賺得到呀!我叫佢,總之有咁衰講到咁衰,點知佢好似食錯藥咁......

點解我要唱衰自己? 唉,你話呀,我咁全心全意推gst,做既所有野,梗係都同呢樣有關啦!等我有借口,話唔好諗住靠自由行呀,而家連大陸哩都唔黎啦,我地做唔到遊行生意,無人交稅,我點開支票先得格? 咁,咪好大個理由開gst囉!我知,一個理性既香港人,實同意格!

至於第三個目標......well,你諗下我點解叫佢去埋東涌? 佢要乘搭咩交通工具? heeheeee,唔講得,中央國家機密!

沒有留言: