星期二, 10月 17, 2006

沒有gst之後......

呢 D 傳媒都係衰架啦,仲唔係傳媒政客大合奏!D咁既報紙,仲唔係夾埋果幾個政黨,同今日個動議做勢? 你講話無,我都唔信呀。

果幾份呀,係啦,係果幾份啦!

唉,今日成日,咪就係為左聽日份SPEECH改黎改去囉。其實,我都唔明點解唔比我講真心話,如果可以................

* * *

各位議員:

老實同你地講,其實今日你地講果d野,我全部都同意,除左Baby同支持gst果班講果d之外,因為,我都唔想收gst......。講你都唔信,我一路做咁多野,都係為左今日,等我有機會同你地真情剖白。

我唔想收gst,唔係我唔鍾意錢,係收得太麻煩,同埋唔夠累退,所以,反正你地都唔同意開gst,我決定收回!

不過,你唔好拍手掌住呀!高達,你反應咪咁快好唔好,唔使咁快諗住打電話叫職員做banner領功!

大家既然覺得收gst咁煩,我打算改為收人頭稅!人頭稅既好處好多:第一,簡單,有頭就要比稅,如果有兩個頭既,比雙份,無得豁免!第二,簡單,每年自動過戶,稅單都唔係比!第三,簡單,我要加稅,只要同十間八間銀行講聲就攪掂。第四,簡單,我計盤數好容易,唔會有好大誤差。第五,簡單,唔會有人逃到稅,簡單黎講,呢種稅既發明者真係三頭六臂五簡單!

至於gst的好處,你地可以繼續討論,我要返去寫定下年盤數,預測下有幾個人死......即係我出年有幾多錢使................丫,係,收幾錢? 每人每年$29,000,咁我可以取消晒所有其他稅!

即係咁,如果你果d咩白鴿黨,咩林善聯而家回心轉意既話,都重要睇下大爺有無心情同你傾!你諗掂,就打黎M字搵我啦!

* * *
等佢班友仔,反對我個寶貝gst丫啦!

4 則留言:

匿名 說...

你白收人工?發侮氣?咪做啦!!!!不如真係玩唔做,唔知邊個人接手可以搞成GST?Norman Chan?

匿名 說...

傻q左呀你, 你不如講搵幾多全部交晒比政府呀, 仲簡單, 做得唔 likely 就咪鬼做, 睇下你老哥有冇本事做政府司屍長, 做凸搜, 你都咪指意呀

匿名 說...

收工啦,放大假放到出年3月特首選舉後先返工,最好係停職停薪,咁就最好

糖糖網誌 說...

好呀好呀,以後我就咩都唔做架啦,小班教學? 無錢!空氣污染,無錢喎!放大假,好,橫掂我已經積左兩年假,就算我唔做野,都會有人工出,你吹我唔脹喎。