星期日, 10月 08, 2006

諾貝爾先生

星期三,煲煲就會讀佢果份 C 政報告,我地就星期二開行歪會議既時候會有得睇!不過,我估戲玉唔係呢份咁既物體,因為牛頭角順嫂都知唔會有大動作。老老實實,由而家到出年三月,話短唔短,話長唔長,無事發生又得,大單野都得。煲煲都唔敢咁寸,攪到自己好似已經連任左咁...

我估星期二應該會傾下諾貝爾先生果單野......你知啦,呢個世界,唔做野唔緊要,最緊要唔好做錯野......而家煲煲講一句,就攪到上左國際新聞,比亞諾貝爾先生係份全世界都睇既報紙度唱佢,死唔死?

雖然話行歪會多數係佢d人,但係唔好唔記得仲有d舊人係度.......佢地實會用呢個機會炸煲煲,要佢補鑊,例如叫佢出去唱好啦,或者要佢約d領事傾下計啦咁.......見到佢咁,我點都有d心涼......

冷血?你真係有所不知啦!成單gst,攪到我比幾多自由經濟果邊果d人媽到我反艇呀....例如係美國出晒名既townhall...雖然我都係一個好保守既人,但係收gst就真係唔係我既諗法!因為,對所有人都無好處。不過,坐呢個位,頂硬上咁解!

而家,佢自己拿石頭?自己隻腳,我唔心涼就怪啦!

----------------------------------------------------

btw, 你地唔使期望煲煲會係佢份野度放鬆口氣唔推gst,因為唔推gst,佢根本無辦法收到錢去推佢果d大計,贊助明星仔呀,whatever......

呢排好彩個世界有咁多野發生緊,好多人已經唔睇gst呢壇野,所以都真係輕鬆左d, thank god!

1 則留言: