星期四, 10月 12, 2006

你話煲煲幾絕丫!

成份 C 政報告,一隻gst都唔,莫講話撐丫,直頭同亞董「唔講就不存在」有得揮呀。仲有,連扶貧都唔講。總之係我做既野佢就唔講!

你話佢幾咁絕丫。唉,有時我都諗下,真係你選飽佢啦!雖然,做到一區之君,點都係光宗耀祖,但係,為咩先得格? 煲煲而家直情全情投入選緊舉!個網站攪到懶係專業咁,咁都算啦,但係,喂,使唔使咁小器呀? 攪到我好似無做野咁,唔通你唔提我,我就不存在咩!咁掉番轉,我讀筆直果陣,係咪又唔提佢做果d野,當佢不存在先? 唉,真係幼稚到......我終於知道咩叫返老還童,佢都六十幾啦,就黎拿到生果金囉,仲咁小朋友......我d仔女,讀小學已經唔會話「我唔同你玩」呢d咁野啦!

你地而家清楚啦,亞高達係報紙度話佢,無錯架(雖然我好少認同佢講野),佢根本就係快閃黨,不過,仲係快閃黨同攝石黨混合體!好野就係攝石黨,唔好就快閃......

所以,都係唔駛旨意佢啦!玩完今個禮拜,下個星期就輪到我!講真,去我就唔想佢架啦,不過,煲煲叫左個行歪議員修訂花旗森個議案,咁無理由我自己唔蒲頭架!同埋,我又真係好驚肥馬講錯野,你見佢肥到咁,就知啦,佢個人諗野唔識轉彎,生吞活剝,呢幾日報紙話中年發福果d,記憶力都差d架!呢幾日,仲要捉林善聯班友係捽下先,大佬,無佢地支持,等陣真係比佢地過到就好煩,班白鴿仲唔嘈到拆天咩......都係煩嫁啦,好衰唔衰比佢地抽到!叫亞湯湯幫手遊說下果幾件假髮人先,佢地無個識經濟,好容易講,又鬧煲煲唔要積極筆杆魚、又話要政府做福利、但又話支持銷售稅;話要幫中產、又唔比減稅,都唔知想點,所以,反而好易講......好,睇日約佢食早餐先!

2 則留言:

匿名 說...

難做d野,留番你做啦,唔係你白支人工咩?楊森下星期個動議到你出場啦

糖糖網誌 說...

heehee......白鴿仔對我咁好,我一定錫住佢既......等陣...唔係喎, 佢地好似反對gst固喎.......................!!唉,政治真係無朋友好做,都係亞娘最好...花旗森.........點呢? 好難喎...鼓油黨反對...唉,都係?覺先...