星期一, 10月 16, 2006

咩叫教育? 咩叫交通? 咩叫醫療?

拿,果班咁既垃圾會議員,唔好再話咩咩咩無得豁免呀,我比左架啦,咁又無?十四億啦......點計出黎? 我話十四億,咪就係十四億喎,你聽我講咪就得囉。

其實一日最衰都係果個死肥馬,我雖然批准你去媽果班垃圾o者,但係無叫你媽到佢起晒火丫麻,攪到我,要將原本出年財政預算先拿出來的條件咁早講,要再諗下下次有咩派,佢真係.......偷雞唔到......。

你仲未知我講咩呀? 我諗住豁免教育、醫療同交通費抽稅呀....都叫你睇報紙咯......

唉,你都唔知,做呢個位,真係辛苦到死呀。煲煲個位就好做好多囉.....唔想做果d又可以比人做!你都唔知呀,我今日,對住果班咁既報紙編輯,個個....(其實唔係個個既,得三份係黎真架o者,兩份中文,一份英文......其他果d....佢夠膽,咪試下囉,唔比獨家佢囉......)係度左問右問......,猛咁問十四億點計出黎喎............我點話你知先得格,因為肥馬同我講,顧問公司個顧問話,就咁計就十四億,但係你知啦,咩叫教育先...咩叫醫療先.....咩叫交通先。

拿,好簡單,第日所有買鞋都要豁免埋,11號巴士...都係公共交通工具......
咁買襪又要豁免啦,唔著襪,點著鞋呢?
電話費都要豁免,無人話transportation of voice唔係transportation既一部份......

ok,咁買牙刷、牙膏、牙線............都係基層醫療服務一部份,d市民會話.....
買頭痛藥、靈芝、燕窩(亞娘一定要....)、人參......有保健作用,又係醫療一部份......
仲有,到時,全人類唔去私家醫院睇醫生,去晒公家度睇.......個餅又大左....

至於教育喎.........約人去食飯,係因為要學野囉......佢教學打golf.....
打電話上網問功課,咁點可以唔豁免架.....
返學要著衫先返到......,唔係返唔到,所以,衣服、教科書、文具、書包,仲有亞媽果d衫呀,手袋呀、介指呀,全部要免稅,因為亞媽帶小朋友返學,要帶手袋同珠寶出街。

果d咩i卜,都要免稅,因為小朋友要上網download果d podcast,如果唔係讀唔到書.....!

呢,上面果d,全部都會逐步逐步慢慢扣.......我話收少十四億,係第一年咋。到第五年,如果仲係收5%,應該剩下30億!

咁無得收?咁咪加多d囉,40%!實現香港成為全球稅率最高的地方...........!我諗過既,你仲駛諗咩.........

都唔過咁點? 都話收工咯,點做o者!

2 則留言:

匿名 說...

14億?有無咁多,14億就換左GST.邊有可能,不過政府話做就做,唔使諮詢啦

糖糖網誌 說...

朋友,睇報紙啦,我前晚已經捉晒班報紙佬上黎解晒比佢地聽架啦,雖然佢地都係唔明!14億,即係豁左教育醫療同交通少收14億......!

只此一次,下次唔再解架啦!