星期一, 10月 30, 2006

象牙塔即係象牙塔!

呢個咁既樹熊系主任......識少少,扮代表!話我無改革稅制.........我就黎反駁佢,以正視聽,重有,為左下一代著想......以後,邊個再敢批評我.....我就炒左佢!

第一,政府既財政嚴重不穩。個問題唔係過去會駛幾多,係以後會駛幾多......我唔想話我自己岩,但係都唔想話你錯......但係我唔講得咁多比你知。你佑啦,西九唔拍賣,東九都唔會,咁無地賣,錢從何來先得格......我重要起埋成條港豬澳大橋,成五百幾六百億!重有煲煲一年到黑做呢樣做果樣,今年淨係份 C 政報告,已經駛左成百億...!本來,我真係以後跟住幾年會有錢剩,但咁睇法,我真係好悲觀!呢d,你有無計過? 仲有,煲煲選到之後,仲要報答果八百個選民呢,一人一億,都八百億啦!我一年收得二千億架咋!

第二,人口老化就一定架啦!我都就黎退休啦!增加薪俸稅即係加稅!加稅好難過到垃圾會!我收gst,係想擴闊稅基,唔係想加稅..................不過唔多覺意收多左稅,梗係唔會比番你地啦!............間舖頭找多左錢比你,你都唔會比番佢啦係咪先!

第三,imf話香港稅基窄就係稅基窄,你咁叻,又唔見你去imf做,然後話香港稅基好寬,等我唔駛做丫咪!你都唔明,香港稅基有幾窄,人地,d人用膠袋要比稅,請人要比稅,炒人要比稅,買野當然要比稅,儲錢都要比稅、行路要比稅,呼吸都要比稅......我而家,淨係買野先比稅,有咩問題喎!再嘈,我要示威都要交稅,等你地咁鍾意示威丫?!

第四,銷售稅梗係公平啦!窮人要自己比,有錢人開公司,就可以係公司比,因為佢地買車、買名牌,全部都係公司比錢!我既原則,係無論有無眼耳口鼻,只要有心跳都要比稅,費事等陣,d人話我淨係減紅酒稅,為左自己!

第五,無論成本幾高我都要收!我夠知收稅,就要搵人去check下d舖頭有無淨係收現金、有無叫人去中英街提貨、有無叫朋友由深圳將間屋化整為零帶番黎,同埋有無d退左休既法官,去話自己收入低,然後拿津貼,同埋,果d麥記、x心、大家落,走黎要求佢地少稅d,因為佢地話,佢地要煲水果d煤氣要比稅,但係比水人飲唔收錢!(我一定唔會退比佢!d煤氣用黎煮野,唔係煲水,佢要打官司,我一定奉陪到底!駛錢,有咩緊要,我錢多的是,都係政府比之麻!加重政府成本? 你比o者,又唔係我!)

第六,香港稅制失去競爭力,唔係因為高過其他地方,失去競爭力既原因,係因為收得唔夠多錢比我駛!你真係,要人畫公仔畫出腸!你係咪做人做左幾十年架!

第七、我唔係無研究過,我研究過晒啦,淨係得gst行得通,你唔信,你咁另,咁你提d辦法黎聽下啦!

象牙塔即係象牙塔!

10 則留言:

匿名 說...
網誌管理員已經移除這則留言。
糖糖網誌 說...

龍劍飛君:

由於你既留言帶有不雅用語,所以我要將其刪去。你可以用一d文雅d既內容再留過..

糖糖

匿名 說...

唔駛喇, 我既 留言最緊要係比你睇到之嗎, 你刪除左佢都冇所謂

龍劍飛

匿名 說...

唔駛喇, 我既 留言最緊要係比你睇到之嗎, 你刪除左佢都冇所謂

龍劍飛

匿名 說...

唔駛喇, 我既 留言最緊要係比你睇到之嗎, 你刪除左佢都冇所謂

龍劍飛

匿名 說...

It is a joy to read your Blog, keep it up.

匿名 說...

It is joy to read your Blog, keep it up.

匿名 說...

Why you stopped posting your Blog here?

匿名 說...

咁耐唔update,真係唔使做?放聖誕節假?今年賣地同股票印花稅都收到爆,仲開GST?

糖糖網誌 說...

唉......點解咁耐唔update,你地真係有所不知啦......!!!睇我新果個post啦.......不過真係多謝你地支持,我一定會努力當好守財奴既工作!