星期六, 10月 21, 2006

一身鬆晒,以後都唔駛做

好野,一了百了。好呀,以後咩都唔駛好咯!你知啦,我淨係管盤數之麻,咁而家垃圾會班垃圾....議員反對開 gst丫麻, 我都無錢用,仲有咩好做o者,果d每年的預算accounting,咪叫肥馬做左佢囉!

雖然,跟住落去其實我仲有d論壇,不過我真係唔駛比面......星期二日月報攪果個,我就一定係話無錢無得減稅!我叫肥馬星期一去假髮黨果個論壇,一定要串湯湯,都反對左咯,你地都已經有立場咯,仲攪埋d咩論壇做咩o者,學煲煲咁貓哭老鼠!

我下個月就開始見d人講budget,到時見所有人,除非佢地唔要求政府駛錢,否則,我一定叫佢地比左條橋我開新稅,如果唔係,錢從何來呀?

果班咁既低水平垃圾,係度講埋d亞媽係女人既野,我都知唔收稅最好,但錢從何來?

收入中立? 講下唔比咩,如果真係收入中立,我做咩要做咁多野喎。

不過,果日我叫肥馬係垃圾會聽足全場,佢話好彩放左兩粒air wave係對眼度,如果唔係,咁悶,一早就釣魚喎。

不過唔緊要,正如baby話齋,我仲有一個好強大既後盾,就係imf啦!佢地好支持我開稅!勾結外國勢力? 係又點丫? 最緊要做得到o者........約左誠哥打波.......梗係啦,收錢又唔得,駛錢又唔得,唔打波有咩好做喎?

18 則留言:

匿名 說...

香江咁多個Department 每個Department 洗小1~2億,十個Department 就有十幾二十億,洗乜講咁多。

匿名 說...

仲有你老頂甘慷慨, 講幾句就派200幾憶, 錢從何來, 咪係我地d蟻民, 比你老頂去浪費, 甘搞法 閣下提出既 gst 收50%都唔夠喇, 真係有個太陽在沙灘上 law

糖糖網誌 說...

不過d政黨一年叫我開十個法定團體,二十個委員會,三十個小組,做四十個project喎......減果一兩億有咩用?

糖糖網誌 說...

你都知,煲煲點解要迫我收gst哩!如果唔收,你諗下佢未來果五年,邊有錢駛先得格? 不過你個提議都幾好,收50%,咁我可以唔駛收薪俸稅都得....!無咁煩!

匿名 說...

如果收50%GST,我會移民,最好搬返祖國,洗費平咁多,慳好多錢

匿名 說...

嘩..n年冇上過黎了...勁忙呀...網主幾好嗎?
d$$緊係come from wealthy men啦=0="
唔come from佢地的話個income gap就會become more serious than ever...不過government都冇乜腦ga啦...=..=

匿名 說...

一 個 社 會 , 不 是 危 難 , 就 是 安 逸 。 政 府 在 危 難 的 時 候 , 叫 市 民 「 同 舟 共 濟 」 ; 到 了 安 逸 的 時 候 , 又 叫 人 「 居 安 思 危 」 。 照 這 樣 的 邏 輯 , 危 的 時 候 , 固 然 不 可 以 減 稅 , 安 的 時 候 , 更 加 要 徵 收 新 稅 。

糖糖網誌 說...

收50%你都唔會移民既!你係香港賺到錢,係大陸賺唔到,呢樣係我地計過晒架啦!況且,香港有煲煲係度,有好戲睇,大陸無喎

糖糖網誌 說...

多謝你問候,網主唔係幾好丫,比果班唔識野既垃圾....議員band左我,之後點,我都未諗通,有橋,整幾條黎丫.....呢班人,攪攪陣,行歪會仲要加人工比佢地......同佢地d職員........都唔知點做野架!

糖糖網誌 說...

你唔到中毒先得格,香江第一才子,係唔識經濟架!你以為quote 佢會嚇到我咩,呢d咁既人,得把口,我比盤數佢做,你就真係驚啦!

匿名 說...

糖糖先生:
你好,我想問香港有幾多個法定團體,重有幾多個委員會同小組,這些團體及小組每年用左香港幾多錢。
可否Post條數出黎睇下。
Thankyou!
下產

糖糖網誌 說...

下產先生:
多到數唔晒,不過,你係咪想cut晒佢丫? 咁,我cut左 E管局先啦,佢一年使我三百億,使得最多。cut左 E管局,我應該可以唔使收gst!第二個同第三個法定團體最想cut既,就係 VTC同女發局。
如果你地支持,我cut左呢三個,駛少好多。
cut埋UGC好唔好? 我慳多300億!咁以後你地d仔女讀大學,個個自負盈虧囉!到時我唔止唔使收稅,仲可以減稅添呀!cut,cut,cut,講咁易咩,比個位你做啦!你估話咁易咩!

匿名 說...

糖糖同志:
提供一個建議給你參考,你將出爐既「預左算死草案」,一建議將的爛鬼議員津貼cut 晒佢,既然做議員又偉大、為民請命、正氣無比,相信都唔應該要政府向人民括來既民滋民膏拉!雖然唔慳得多,但勝在「消滅敵人糧草」,的飯民反對就一定既,但富貴、林善甚至早餐陣營一定會舉腳歡迎,趕走班垃圾嘩鬼,議事堂無晒噪音,直情係本年度最佳環保改善典範.
議員無「津貼」之餘,其實仲可以搞「倒貼」(應該講資助或贊助至岩),一年搞番幾次贊助活動,最高贊助額既議員獲大獎,可以有議事案先權作為「答謝」,等你班長短毛仲可以成日動議寸政府?
----------如果有咁既一日,記得通知我,我係邊個?陳娘乳是也!聯絡方法?係上海係人都識我,一定搵到!

糖糖網誌 說...

陳娘乳:

你做乳娘唔識野我唔怪你。我唔可以cut佢地班垃圾d津貼,第一,垃圾會已經貧富懸殊,cut津貼唯一受害者,係果班跳海白鴿。今次雖然有baby撐我o者,但有時係班白鴿仔撐我架麻,佢地咁鬼窮,唔比津貼佢地,果果都唔做,到時我比林善?、鼓油黨同埋果個共產湯湯corner我果陣,我開期票都無地方開喎!

白鴿仔好多時敗事不足,成事卻有餘。呢d野,我無咁笨!你以為咁樣就跣到我? 你估咁易咩,你咁渣,一定係煲煲派你黎!

糖糖

匿名 說...

FS,
衝破10,000,弓起弓起!
最叻買飯盒的小AO

糖糖網誌 說...

最叻買飯盒的小AO:
多謝,但係我呢排夜晚返到屋企,總係上唔到blogger, login唔到,想寫多兩句都唔得......anyway, 不過講真又真係無咩好寫...點解,因為果班咁既局長,個個都係度恭喜我,因為唔駛再做呢壇野咁話喎!

匿名 說...

你死左呀, 冇野寫既, 睇見你越唔開心, 我就垠越開心

糖糖網誌 說...

我無心情寫呀......個班垃圾...將我既心血一舖清袋......我比班垃圾會議員隊?左之後,星期二重要去同工會女同志講gst,我心諗,你班人,仲玩我唔夠咩.....但你咁無同情心,咁都唔同情我......唉,你話做丫!