星期四, 10月 12, 2006

居然係白鴿仔幫我出左啖氣!

我雖然唔鍾意白鴿黨,因為佢地今年成年好似上左身咁,猛咁鬧我造數......咁我盤數梗係要做啦,唔通可以變出黎咩.......其實我只不過計錯左數,計少左一百億之麻,使乜咁緊張喎,但係佢地偕偕就不停咁話我造數...........其實呢劑又係肥馬害我....都唔知以前點做銀行,成日都計錯數!

不過呢,今日我幾乎想攬住佢地錫咁濟!

今日,白鴿黨橡筋褲第一個問問題!咁正常人都會覺得,佢一定係問最低工資,果然......不過,佢居然係GST喎!

佢串亞煲煲,份 C 政報告 個所謂主題.....以民為本咁話.....但係七成人反對銷售稅,叫佢收番咁話喎!

嘩,我直情成個人醒晒......第一,我要打醒十二分精神,睇下佢有無再比蕉皮我踩。第二,我要睇下佢識唔識答......!

我睇住佢,第一句講出口既,居然係「其實鄭議員是有兩個問題,一個講銷售稅,一個講為何不落實最低工資政策。」然後,佢話「銷售稅不是一個新議題,提出銷售稅的原因,我已在很多場合解釋過,這個問題我們已研究了差不多六年......」

好明顯,佢根本完全無預備要講GST,所以,佢完全忘記左GST果D野,要遊完一輪花園,先至開始講番咩稅基窄................

跟住,佢講講講,講左一輪最低工資......跟住橡筋褲居然仲追問GST...

佢個SPIN DOCTOR明顯叫佢唔好再講GST,所以,佢無講過咩野,但係,如果我係市民,我點會唔覺得,佢左閃右避.....好似今日份西報咁,佢駛錢,我就揹左個GST...

雖然做唔低佢,但係,WHATEVER,總之呢劑係UNEXPECTED既,就點都令我開心左一個下晝,突然間覺得,白鴿黨有時都STUBBORN得有D可愛。

沒有留言: