星期六, 10月 14, 2006

大勢已去......但係我咁聰明,又諗到新橋啦~~~~~~~

唉,雖然煲煲搵露三點修訂星期三花旗森個gst motion,但係睇黎大勢已去,垃圾會都話反對,就真係做黎都徙氣......我唔係怕左佢地班人嘈喧巴閉,個問題係,如果我要收稅,唔係話我係財政預算度講兩句就可以架麻,要寫條法例,果班垃圾會議員通過先得架..................都唔明點解d英國豬咁蠢,有咩理由定d咁既制度,縛手縛腳,簡真係同自己作對......。

而家只係睇下點收科,幾時同點樣宣佈收工.....我太無毅力? 我又唔係洗毅力,點會有毅力喎!如果你咁諗,你真係唔理性啦,我有得做先得格!

你教我點做丫,我比我個位你做啦......咁煲煲做亞頭都咁縮骨,係份 C 政報告一隻字都無!個個官都彈開九呎遠,好似我生天花咁,我都真係同情掃把頭當年都真係慘。我最初,其實以為有得諗,你知啦,林善聯咁憎煲煲,佢地其實想幫我同煲煲跑過,但係摸到亞爺個底,知道亞爺想穩定d唔想變得咁多,就已經唔使諗,最慘就係果排白鴿仔猛咁示威簽名,攪到佢地下面d o靚嘈喧巴閉...,單眼曾話,果d屋村師奶好鬼反對,班衰議員出年要選舉,比白鴿仔做晒佢地會好大鑊咁話喎......就係咁,連最同情我既林善聯都拉埋橫額!

本來,假髮案亞湯湯見我個名同佢咁似,都好支持。你知啦,佢好鍾意政府收稅嫁麻,以為收到稅我就會攪社會福利.........但係,其他幾個假髮人襟住佢,唔想個黨分裂,因為社福長毛實反?,同埋,另外果幾個假髮人,根本就好唔妥佢咁鍾意出位,成日d野都未傾過,或者未傾掂,就賣賬比記者搏出位,攪到無晒黨紀............佢而家都唔敢出聲,同埋,你知啦,佢地幾時有支持過政府先得格? 所以,都係唔使諗......因為,我已經係報紙度見到佢地話會支持花旗森啦!

鼓油黨本來有d機,話晒都係老友,如果係佢地入到,我真係可以同佢地傾下,改得好d,唔好無彎轉,但佢地又唔爭氣......!

唔通叫白鴿仔反對自己個motion咩? 唔好玩啦,你當我白痴架?

我都話左無計啦......................一係,組織班公務員去現場支持我又得唔得呢? 既然甜甜佢地可以叫d鋪頭d staff去遊行當返工,我點解唔可以喎?

除非......,叫董董出黎....??唔得唔得,我都無好日子過....

又或者......邊個立法會議員支持,就可以分配到1000張出年車仔黎香港既飛.........不過,佢地唔係衰議員,1000張飛,比衰議員就夠佢買票,垃圾會議員個區咁大,唔夠派喎....

唔通,丫咁實得!支持果個垃圾會議員,佢果區市民免交薪俸稅五年!咁佢d選民,咪會迫佢支持gst囉!丫,係喎,咁咪淨係得港島果d支持囉? 九龍同新界d人咁窮,都唔使交稅.....

又或者....支持我既可以見亞爺,提一個願望....................但係,如果班白鴿仔叫亞爺普選咁點算? 如果叫香港,可能都仲好d,等陣,爆缸仁仁話要大陸有民主,或者平反六四,我咪死梗......!都係唔得......

CEPA? 佢地都唔做生意......

見美國總統? 布殊無咩吸引力喎......克仔好d喎,但佢又唔係總統...!

綑綁!係啦,係綑綁啦!唔支持gst,就唔比錢做教育同環保......,得喎,又可以做低煲煲,又可以做低白鴿仔同鼓油黨......等我做低出年盤數,攪到有赤字先......到時,我就同佢地講數,拿......你見啦,無錢呀,無得做啦.............,仲可以做低埋煲煲,等佢用我d錢黎選舉用得咁爽丫拿。你見啦,佢地一早已經碌左出去領功,果d咩成功爭取橫額,已經掛到一街都係......好,聽日撥個輪比肥馬,叫佢好似今年咁,做低盤數先!

唉,學泰國啦,叫亞爺授權比我,拉晒佢地去秦城!咁就乜都攪掂晒,唔駛咁煩!

5 則留言:

匿名 說...

學泰國要有個皇帝,唔通要搵九龍皇帝?既然BT唔想搞GST,不如你放長假啦,其實FS做乜嫁?

糖糖網誌 說...

你真係,都唔讀歷史,皇帝從來都無消失過......梗係係中東海果度啦......你又真係唔明煲煲既苦心,佢真係好想攪gst,如果唔係,佢點有咁多錢去做佢果d政績工程先得格? 但係,佢唔想上身之麻!我到底做乜? 仲駛問既,無事忙囉......

匿名 說...

無事忙?米同我一樣?大部份打工仔都係咁,咁不如搵阿虫回朝啦,佢都仍然無得撈!:)

糖糖網誌 說...

comeon, 我唔駛做,又有最低工資,我做咩要比松松做喎!

匿名 說...

頂你,你收最低工資?有冇搞錯,不過司長人工確係固定,無最高亦無最低