星期五, 10月 06, 2006

煲煲要推 gst既終極目的

聰明既你,應該已經估到點解煲煲谷我推gst谷到咁行哩..........你仲唔知呀? 我一早都話,睇呢個blog,係要睇報紙先睇得明架咯......煲煲想去荷里活丫麻...佢嫌淨係有機會上中東海,太老土,攪到佢個爵士cheap晒.......拿,講明先呀,你知啦,呢d野,佢開會果陣呻,出黎實唔認,咪話我講大話丫...

即係呢,果班無工開既電影人,無野做,就諗好多「政策」出黎,成日遊說政府......以前都成日遊說我架,不過我唔鬼睬佢地之麻,車,佢地d戲都唔好睇,點解要支持喎? 如果好睇,好似周星星咁,去到賓賓國都咁紅,使鬼資助咩係咪? 但係,你知亞煲煲啦,未做過生意,唔識做生意,人地講佢就信囉......

錢從何來? 唔係樹生出黎,係你果度黎呀!唔收gst,邊度搵錢資助呀? 咁呢,於是以後所有有政府資助既電影,個製作人就係煲煲啦。

有咩好處?

1. D半紅不黑既藝人明星仔可以加人工,會支持煲煲
2. 萬一唔覺意,有一部戲去到荷李活,咁佢就可以去主持首映啦,萬一得埋獎,佢就會好似你安咁,全世界都睇到佢係製片喎!

不過,唉,第一,香港d橋咁水,我有生之年,都肯定唔會見到佢上番去啦!第二,政府咁政治正確,好笑好睇既,一定唔會申請到資助!你睇政府d廣告片,同埋果套唱國歌就知啦!第三,如果我係拍電影果個,好橋一定留番比自己,費事同政府分紅丫麻!爛片就申請資助,個理由一定係「小眾藝術都要發展既」!

雖然,我(下面D公務員)好努力咁推緊GST,但係,我都一定要用一句好簡單既說話, SUMMARIZE GST既目的話你知:資助明星仔去賓賓國結婚!

2 則留言:

匿名 說...

拍多幾套夜宴,就多得佢唔少,電影唔一定要大成本,好多少本製作都撼贏大電影,政府千萬唔好干預,台灣係好例子,李安都係要去美國先有發展

糖糖網誌 說...

呢,就講就攪啦,電影委員會喎,都唔知有咩好傾,傾下周星星唔好係功夫度比刀插囉,兒童不宜、兼對香港電影業形象唔好!重有,唔准佢比亞肥婆追果陣跑到好似卡通人咁車輪腳囉...,因為唔科學......!跟住成個香港就唔會再有電影好睇──雖然而家都已經無!