星期二, 10月 10, 2006

C 政報告GST部份優先睇

唔,聽日份 C 政報告,大家都已經係報紙度睇到啦!不過GST既段落唔長,因為煲煲始終想將條蕉皮留番比我.......不過,如果真係寫,係該點寫呢? 唔,拿,政府就梗係用D好似幾有道理既語言同你講啦,但其實,講白D既話,就會係咁:

---------------------------------------
呢排成日都有人,問我點解要開GST,其實,成壇野都唔關我事,係糖糖話要開......至於報紙話我比蕉皮佢踩,我只可以話係佢既苦肉計成功。點解佢要開? 我唔可以代表佢立場,但係,簡單黎講,做盤數容易D囉!

當然,話就話唔關我事,但我都有著數架!而家就話比你知。第一,我可以攪掂果班明星仔!佢地一無工開就好麻煩,成日叫D大佬黎煩我。

第二,等我可以派多幾個餅仔。呢樣我要詳細解釋一下。你知啦,我有八百個選民架麻......我話晒都係亞爺D o靚選我架麻,我點都唔可以唔派番D獎比佢地呢。但係,我又唔可以個個都派大紙經.....咁呢,我就必須要整多D餅仔。

咁我又唔係耶穌,唔識得五餅二魚丫麻......於是,我咪要整多幾個諮詢委員會囉.........拿,我地而家有狗隻及貓隻分類委員會,咁我要加多幾個雞隻及鴨隻分類委員會、豬隻及牛隻分類委員會、貝貝及蜥蝪分類委員會.....,以示公平。我地而家有氣體安全諮詢委員會,我要加埋固體安全委員會、液體安全委員會。而家我地有香港會計師公會調查小組A,加埋B, C, D.......Z。有海魚獎學基金顧問委員會,係咪要有埋海蝦、蟹獎學基金顧問委員會、海馬、海象、海狗、海獅、海草、海螺、海鹽、海水.......獎學金委員會......。

既然有橋樑及有關建築物外觀諮詢委員會,使唔使有埋行政長官外觀諮詢委員會。有高速船諮詢委員會,使唔使有低速船諮詢委員會......!

你知啦,叫佢地開會要打電話,要打咁多電話,請好多人先得架......要請人喎......D錢係邊度黎喎,樹生出黎咩,GST囉!!!

第三,當然,有左GST之後,「擴闊稅基」!於是政府咪唔駛靠賣地囉!唔駛靠賣地,我咪可以整多幾個西九龍、數碼港......囉!咁樣,誠哥一定會讚我乖仔o者!仲有,我唔做之後,仲可以有個幾百薪年薪既乾收銀(即係consultant呀)位添呀!
---------------------------------------------------

呢D.......係我截聽返黎架,估唔到呢!

2 則留言:

匿名 說...

BT似乎想減稅,你收唔收到?不過減完又收返銷售稅,即係搵笨!!!!離譜!!!!!!

糖糖網誌 說...

唔怕老實同你講,煲煲成日都想減稅,gst壇野,咪就係因為佢減稅減得太勁,攪到見晒紅,先至攪個咩委員會出黎話有「結構性赤字」,先會有gst囉。不過,香港邊有結構性赤字o者,正如雷公話,結構性超支就有佢份,咁大幅地攪咁耐都唔比賣....係香港,唔賣地,點會有錢喎!