星期五, 10月 27, 2006

唉,我仲係咪做好呢?

睇黎我都係唔得架啦!

呢幾日,我靜靜地咩都無做,當自己係一個普通人咁,重新睇番,究竟我要點做,先可以攪到gst。我真係唔係幾信做唔到......又話香港人好專業,我用果d,全部都係專業資料黎固喎,點解咁多人鬧我呢?

......其實,我未有結論,不過,我隱隱覺得....自己好無用,收個稅都收唔到......仲要,四十票反對......我覺得,越黎越唔適合做政治,可能適合做爹地多d.....

點解咁講,你諗下,我點夠佢個班垃圾會議員咁好戲先得架!本來我都唔知,我一路都覺得,佢地只係驚支持收稅會失票,但係越睇越唔妥......果日,工會女同志好戲到......扮喊......我點識先得格......

講真,今次呢單最低工資,擺明就係煲煲同工會扯貓尾啦,工會攪到懶係大單,又通宵,又話告,又話唔支持;跟住,煲煲同勞工處打個招呼,咩都攪掂!煲煲咁高招,攪掂工會,仲要埋女同志第一次...流馬尿,到達煲煲重比左幾多好處比佢地呢? 唔通,出年煲煲選到之後,會放水比佢地,等佢地後年垃圾會重選會有著數?

唉,我係咪諗得太多呢? 因為,我諗唔到煲煲咁樣有咩著數,佢實會比工會夾住固喎......合唔合邏輯呢? 定係其實係我自己鑽牛角尖呢?

唉,我都唔明,我都做左咁多年生意,點解都唔夠煲煲呢個咁既公務員黎呢? 咁,出年係咪都係唔好做呢?

10 則留言:

匿名 說...

女同志今次過火喇,好多人看清佢真面目,BT借刀殺人就真,正是千年道行一朝喪,女同志怕且無運行,鑑林應該偷笑。
至於你,你有乜籌碼同人講數,同阿瑟王一齊唔do啦

匿名 說...

講多句,檔靈芝生意點?有gst好難做喎,只做出口都要抽稅,咁唔掂當喎

匿名 說...

糖糖同志:
  唔洗咁灰既,政府週時想既野都做唔呢,好似要九咁,煲煲做c長時講到硬上馬拉,而家咪又係重新洗牌再打過,所以話船到橋頭自直,唔好為左一單野無心機!
  講到好戲,工廠妹又真係幾好,個句「你有無良心嫁」真係勁,金像獎影后都要學.
  好快又到預左算死草案,到時睇你表演拉---「你地有無錢嫁?」,「如果無政府有」咁就掂過碌蔗拉,偷到師未?
   
  ps:我唔識既煲煲,而且好僧佢,話晒都係南方之雄,一區之長,打條條爛鬼bt成個酒樓部長咁,有失身分.至於我做乳娘唔代我無料,歷史上邊爻個名人偉人有錢人唔靠乳先?      
           陳娘乳
          28-10-2006

匿名 說...

你做生意姐, 人地係政棍, 仲要係政府玩左40年, 你可唔可以忍受到比人放逐去做掃街隊長, 再做到最高統令, 之後再頒獎獎比舊老世仲可以做d好假既戲,

你係公子少爺, 邊有吹蕭員, 呀唔係係推銷員甘犀利呀,

孤星上

糖糖網誌 說...

女同志好識做戲,你都知,佢係垃圾會,成日都扮野,講到自己好似好高級咁......我果時做泡沫部長,間唔時都聽到佢講創意工業,話「我地提左好耐...」,唉,upgrade自己,等人地以為佢識......唔照下鏡....佢唔面紅呀,我幫佢面紅啦!

糖糖網誌 說...

靈芝好難做呀......你知啦,內地咁多假....唔係,應該話,內地生物科技進境一日千里....可以複製雞蛋,我呢d原始野梗係唔及人工製成品咁平啦!蝕到我......如果唔係......我都唔駛係度忍氣吞聲啦...你估做生意咁易咩...

糖糖網誌 說...

乳娘:
我一路都唔支持煲煲走去支持電影業!香港咁多演員...基本上,全個香港既政界、政府,同埋所有sales都係,駛乜支持喎!

gst單野,我真係放不下....噢!佛利民可唔可以救下我,出聲話gst係違返自由市場,我咪可以名正言順收工囉...!

糖糖網誌 說...

孤星:

我以為我做左咁多年生意,咩未見過先得格!唉,真係,個問題係,佢唔止做左四十年公務員,重有佢老豆既胎教同家教,根本就係人精!我點夠佢玩先得格...

糖糖

匿名 說...

老霍仙遊,你快d發稿悼念啦,抽抽水,唔使抹咀。讚揚佢係忠忠直直商人,唔搞地產、電訊同超市生意,一心為港人,唔會去昆人。
FS Office心戰室(暫名)

糖糖網誌 說...

FS Office心戰室:

我警告你,我無心戰室!我亞娘話有心戰室就係最容易漏晒d野出街!而且,fs已經註冊左!你唔見我架車都係寫fs架咩!所以,你最好唔好扮我,or i reserve the right for legal actions.

糖糖